HAUL από Pharmacybay και review!! (La roche posay-Vichy)

Γειαααααααα σας κορίτσια!!!!!!
Πριν λίγες μέρες παρήγγειλα αντηλιακούλια (ναι ναι,ήρθε η ώρα) από το ιντερνετικό φαρμακείο Pharmacybay.gr..
Είναι η δεύτερη φορά που παραγγέλνω από το συγκεκριμένο και μπορώ να πω ότι είμαι κατενθουσιασμένη!!!!!!!!
Εκανα την παραγγελία Τετάρτη απόγευμα και τα είχα στην πόρτα μου Παρασκευή πρωί!
Επικοινώνησα τηλεφωνικώς με τον ιδιοκτήτη για να διευκρινήσω κάτι...ήταν απίστευτα εξυπηρετικός και ευγενικός!Σε σημείο να μου ζητήσει συγγνώμη που η παραγγελία μου δεν θα παραδωθεί την επομένη!(λογικό αφού παρήγγειλα απόγευμα και το φαρμακειο βρίσκεται στην Καλαμάτα).
Το πακέτο ήρθε,τα προιόντα ήταν κανονικά στα κουτάκια τους ,με ημερομηνία λήξης 2 χρόνια μετά (το αναφέρω γιατί αυτός ήταν και ο προβληματισμός μου.Εχω πάρει αντηλιακό από φαρμακείο και έληγε Σεπτέμβρη!!!!!!).Και με αρκετά δειγματάκια!! ♥
Το ξέτω ότι γίνομαι άπληστη,αλλά θα ήθελα κι άλλααααα...! :D
Ακούς Pharmacybay??? :P

La Roche Posay Anthelios Fluide Extreme spf30/Vichy Dry touch spf50

Σίγουρα θα παραγγείλω πολλές πολλές φορές ακόμα!!Με αυτό τον τρόπο μαζεύεις και πόντους!Εγώ έχω φτάσει αισίως τους 57!  Στους 200 πόντους κερδίζετε δωροεπιταγή 10ευρώ!!
P.s...Κόστισαν 22 ευρώ και τα 2 με τα μεταφορικά! 



Ας πάμε τώρα στα προιόντα!!

La Roche Posay Anthelios AC Fluide extreme spf30

Πρόκειται για ένα αντηλιακό που αγοράζω για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά,καθώς "κάθησε" πολύ καλά στο δέρμα μου και κάλυψε όλες μου τις ανάγκες!
Απευθύνεται σε επιδερμίδες ευαίσθητες στον ήλιο και παρέχει υψηλή και ευρεία προστασία από την UVA/UVB ακτινοβολία χάρη στο νέο σύστημα φίλτρων που συνδυάζει Mexoryl® SX και XL.
Δεν περιέχει parabens και άρωμα,και περιέχει ελάχιστα χημικά φίλτρα!

Εχει πολύυυυ λεπτόρευστη υφή,σε σημείο να τρέχει!Βέβαια εμένα δεν με ανοχλεί καθόλου καθώς δεν θέλω επ'ουδενί να νιώθω ότι φοράω αντηλιακό,ακόμα και στην παραλία!Δεν είναι λιπαρό στο δέρμα και δεν φράζει τους πόρους!Οπως καταλαβαίνετε είναι ιδανική για μικτές (οπως η δική μου) και λιπαρές επιδερμίδες.Είναι και αδιάβροχη!Τί άλλο να θέλω από το αντηλιακό μου??? ♥

Tips : Εφαρμόστε 30 λεπτά πριν την έκθεσή σας στον ήλιο.Μην ξεχνάτε να επαναλαμβάνετε την εφαρμογή κάθε 2 ώρες και ιδίως μετά το κολύμπι!


Vichy Capital Soleil Dry Touch spf50 

Είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω το συγκεκριμένο αντηλιακό και έχω ήδη να πω τα καλύτερα!Δεν το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά,αλλά νομίζω επαρκώς ώστε να βγάλω τα πρώτα συμπεράσματα!
Τόσο καιρό άκουγα τα καλύτερα για το αντηλιακό της Vichy οπότε αποφάσισα να το δοκιμάσω!

Απευθύνεται και αυτό σε μικτές και λιπαρές επιδερμίδες (εξού και το Dry touch) και έχει και αυτό φίλτρο Mexoryl.
Με το που το παρέλαβα,δεν άντεξα και το δοκίμασα!Οντως,απλώνοντας το στο χέρι παρατήρησα ότι δεν αφήνει καθόλουυυυυ λιπαρότητα και εννοείται κανένα λευκό εκνευριστικό κατάλοιπο!
Από ότι διάβασα λειτουργεί κατά των καφέ κηλίδων και της πρόωρης γήρανσης (μακάριιιιιι!) του δέρματος που μπορεί να προκαλέσει η έκθεση στον ήλιο.Δίνει ματ αποτέλεσμα μου διαρκεί!
  

Τα δειγματάκια!



Ποιό είναι το αγαπημένο σας αντηλιακό για το πρόσωπο??Εχετε δοκιμάσει τα παραπάνω??? 


Xoxo

50 comments:

  1. Πολύ καλό ακούγεται! Ίσως παραγγείλω κι εγώ από κει κάποια στιγμή!

    ReplyDelete
  2. αντε μεγεια...οταν αγοράζουμε αντηλιακά σημαίνει οτι ήρθε το καλοκαιρι...
    φιλια απο http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχχχ ναι!!!ερχεται,ερχεται!!ανυπομονώ!!

      Delete
  3. Όχι δεν έχω χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη μάρκα βίκυ αλλα φαίνονται καλή περιπτωση:D εγώ συνήθως αντηλιακά από τη garnier παιρνω

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μην νομίζεις κι εγώ από πέρσυ ξεκίνησα να παίρνω από φαρμακευτικές εταιρίες για το πρόσωπο!Για το σώμα κι εγώ garnier,l'orela,hawaiian tropic!!

      Delete
  4. Παρα πολυ καλη η αγορα σου!!! Καθε καλοκαιρι επαιρνα το Anthelios AC Fluide extreme spf30 και εγω!!! Ομως σκεφτομαι να δοκιμασω το Capital Soleil Dry Touch spf50!!! Ειμαι σε διλημμα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελενη...αν μπορώ να βοηθήσω (δεν ξέρω και τι ζητάς)...Πάντως εφόσον σ'αρέσει το anthelios θα σ'αρέσει και το dry touch..είναι λίγο πιο πηχτό και λιγότερο λιπαρό!Οχι ότι το anthelios ειναι..αλλά το vichy μου κάνει ακόμα πιο mat!

      Delete
  5. Ωω,με γεια!Φαίνονται πολύ καλά!Εγώ χρησιμοποιώ από Apivita ή από Avene,είχα κάνει κι ένα ποστ,αν δεν βαριέσαι τσέκαρέ το για να πάρεις ιδέες!

    http://ohmymirrormirror.blogspot.gr/2013/02/bien-sur.html

    Πολύ ωραίο ποστ,με έψησες να δοκιμάσω κάτι καινούργιο! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλέ εννοείται θα το δω!!Σιγά μην βαριέμαι...apivita και avene δεν εχω αγοράσει ποτέ αντηλιακό αλλά ειδικά για avene ακούω τα καλύτερα!!

      Delete
  6. Αυτό μου θύμισε ότι πρέπει να πάρω κι εγώ αντηλιακό! Έχω βάλει στόχο σε ενα απο τη Bioderma είναι σαν compact foundation.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Axxxxxxx...το είδα κι εγώ από bioderma..αλλά επειδή τα χρησιμοποιώ με το αγόρι μου δεν ήθελα να πάρω με χρώμα!!χχιιχι

      Delete
    2. αααα οκ τοτε! εγώ θα πάω σήμερα να το αγοράσω μου φαίνεται :D

      Delete
  7. Kαλοφόρετα!! Το vichy το έβαλα στο μάτι...αν και συνήθως παίρνω αντηλιακά avene!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. είναι πολύυυυ καλό το vichy!!!!!Για τα avene έχω ακούσει τα καλύτερα,αλλά ίσως κάνεις μια αλλαγή!!φιλάκιααα!

      Delete
  8. Με γεια και καλοφορετα!Το ποσα αντηλιακα χρειαζομαι δε φανταζεσαι καθε καλοκαιρι,σιγουρα θα κοιταξω και τα La Roche Posay!
    ♥♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα!!!κι εγώ γι αυτό πήρα 2!!και θέλω να πάρω και για το σώμα!!!!! ♥ ♥
      φιλάκιαααααααα!!!!!!!

      Delete
  9. Μεγειές! Εγώ τα χρησιμοποιώ χρόνια και ειλικρινά δεν έχω παράπονο! Φιλάκια πολλά και ελπίζω όντως να σε βολέψουν!

    ReplyDelete
    Replies
    1. είμαι σίγουρη ότι θα με βολέψουν!!!!Σ'ευχαριστώωωωω πολύ!!!!! ♥

      Delete
  10. to antiliako einai teleio to latrevo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. κι εγώωωωωωω το λατρεύωωωωωω!!!!ήδη!!! ♥

      Delete
  11. Hi Vickyyyyyyyy! I never tried the products you shared but you made me so curious!!!! Big hugs and kisses lovely!!! Have a nice evening! Mwaaaaaaaaaaaaah!:*♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Both sunscreens are veryyy veryy good!!Especially for us that live in countries with plenty of solar activity!! :D
      kissesssssssssssss!! :)

      Delete
  12. Τι ωραια και σε καλες τιμες!!Δεν μου λες ποσο εκανε το καθενα και πιο απο τα 2 θα προτεινες??γιατι ψαχνω και γω για φετος απ οτι καταλαβες...(εχω και γω μικτη επιδερμιδα και το καλοκαιρι μου γινεται λιγο λιπαρη!)
    Φιλακιαα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. λοιπον θα σου πω ακριβώς!!
      το vichy εκανε 9.90(apo 16,5e) kai to La roche posay 10,88 (apo 18,45e).
      Koita an kaneis ligo upomoni kai den to viazesai...to sk 8a dokimasw perissotero to vichy pou einai kainourgio gia na mporw na sugkrinw!
      to lrp to susthnw anepifulakta outws i allws alla 8elw na dw tis diafores me vichy!an 8es pantws kati poluuu leptoresuto pigaine kateu8eian gia lrp...to vichy einai ligo pio paxureusto!

      Delete
    2. Καλά δεν βιάζομαι!!έχουμε λίγο ως τις παραλίες!!χιχι θα περιμένω και θα παω και να τα δω σε κάνα Hondo! ;)
      Ευχαριστώ!! :)

      Delete
    3. evangelia mou..to dokimasa kai einai poluuu polu kalo!!!!
      an exeis mikto/liparo derma pare to vichy!!
      an to derma sou einai kanoniko/xiro pare to la roche posay!!
      to vichy einai monooo gia lipara..kanei to derma apoluta mat! :D

      Delete
    4. Όχι είναι λιπαρό με ακμή...νομίζω πως στο σαιτ που έχει κατηγορία για λιπαρές με ακμή είχε το La Roche και το δοκίμασα στο χέρι καη ήταν πολύ καλό...τώρα θα δω!Σε ευχαριστώ πάντως που δεν με ξέχασες :)

      Delete
  13. αααχ δεν εχω αγορασει ποτε απο κει ... την επομενη φορα νομιζω θα το τιμησω! οσο για αυτα που πήρες μου αρεσουν πολυ! ειχα ενα του dior για το προσωπο αλλα το θεωρω ακριβο και εψαχνα εναλλακτικες οποτε γιατι οχι... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειναι αρκετά οικονομικά και ειδικά αν τα αγοράσεις από ηλεκτρονικό φαρμακειο!!Το συγκεκριμένο το συνιστώ (εχω δοκιμάσει πολλα!)
      Φιλάκια!!!!!! :)

      Delete
  14. Sounds like you got a few great products!

    Sita xx
    http://buttonsapart.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  15. Μα θα πάρεις και άλλα!!! Μέχρι αρχές Ιούλη θα τα έχεις τελειώσει αυτά χιχι

    Όταν βλέπω αντηλιακά ξέρω ότι έχει έρθει το καλοκαίρι γιούπιιιιιιιιιι!!!

    Για πρόσωπο δε βάζω αντηλιακό αλλά πούδρα αντηλιακή γιατί όλα (μα όλα) και έχω δοκιμάσει πάνω από δέκα(!!!) μου βγαίναν λιπαρά!!!

    Πάντως και οι δυο μάρκες που μας δείχνεις είναι από τις καλύτερες!!!

    Εγώ για σώμα ξεκινάω με nivea & piz buin και καταλήγω σε λάδακι hawaian tropic (το ξηρό όμως)- λατρεύω μυρωδιά καρύδας!!!

    Κάποτε έπαιρνα ένας της biotherm, μύριζε θάλασσα αλλά το σταμάτησαν! Γκρρρ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι άλλααααααα??πόσα ακόμα?δεν φτάνουν 2??? :D
      αχχχχχχχ..το λέω συνέχειαααα...για εμένα καλοκαίρι χωρίς λαδάκι Hawaiian tropic..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!

      Delete
  16. Το αντιηλιακό της LA Roche το εχω δοκιμασει ειναι πολυ καλό!

    ReplyDelete
    Replies
    1. οντως είναι καλό!!!Θα σ'αρέσει και το Vichy! ;)

      Delete
  17. Εκανες τελεια επιλογη! Αντε και καλα μπανακια!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οντως!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!!Και στα δικά σου! ;)

      Delete
  18. Τα αντιηλιακά της la roche posay και της castalia ειναι πολύ καλά! της Vichy έχω σπρει σώματος αντιηλιακό κι είναι καλούτσικο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Για σώμα δεν έχω πάρει ποτέ vichy!Αλλά έχω ακούσει καλά λόγια το αντηλιακό λαδάκι που έχει βγάλει!!Οσο για τα castalia θα το διαπιστώσω γιατί μου έστειλε το φαρμακελιο δειγματάκια!!

      Delete
  19. Replies
    1. :) :) Επειδή κοίταξα σε όλααα τα ιντερνετικά φαρμακεία,στα συγκεκριμένα προιοντα ήταν η καλύτερη τιμή!

      Delete
  20. πολύ ωραία μεγειά σου, απαραίρητα για το Καλοκαίρι!!!
    Το La roche posay fluide extreme mat το χρησιμοποιώ και εγώ που έχω ελαφριά ακμή, μου το έδωσε ο δερματολόγος μου και είναι υπέροχο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Απαραίτητα δεν λες τίποτα!!!
      Και εμένα μ'αρέσει πολύ...γι αυτό το αγόρασα ξανά φέτος!!

      Delete
  21. Κι εγώ παρήγγειλα και ειμαι ενθουσιασμένη μαζί τους! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaaa τέλεια!Τι αγόρασες αν επιτρέπεται???

      Delete
  22. Εγώ έχω δοκιμάσει αυτό της Vichy και μου άρεσε.. Ίσως δοκιμάσω και το άλλο όμως!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Claire μου...αν σου τελειώσει το vichy..δοκίμασε και το La roche posay!Είναι πολύ καλό!!!

      Delete

Thank you for visiting my blog!!! ♥