April Favourites! ♥

Γεια σας κοριτσάκιαααα!!

Πωπω,πήγε ήδη 10 του μήνα!!Αργησα πολύυ για τα αγαπημένα του μήνα!!
!!Αλλά όπως λένε..κάλλιο αργά,παρά ποτέ!
Οπως είπα και στα empties του μήνα...μου φάνηκε ότι ο Απρίλιος πέρασε απελπιστικά γρήγορα!!Και να που ήδη πέρασε και το πρώτο δεκαήμερο του Μαίου!!!!!!!!!!
Για να μην μακρυγορώ..αυτά είναι τα αγαπημένα του Απρίλη!!!!!
Δεν είναι πολλά..αλλά είναι πολύ αγαπημένα!! ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Helloooo ladies!!WOW,it's already the 10th of May!
April just flew by...it seems like yesterday that i was showing you my March faves...Anyway,let's check them out!!  




Face/Hair/Body


Body Shop Vineyard Peach Body Butter
Αχχχχ...μοσχοβολάει ροδάκινα!!!Το λατρεύω!!!
Είναι ιδανικό για την Ανοιξη και το καλοκαιρι.Το έχω φορέσει ήδη αρκετά και προσπαθώ πλέον να το χρησιμοποιώ με το σταγονόμετρο γιατί δεν θέλω με τίποτααααα να τελειώσει!!Ηταν δυστυχώς limited edition :( 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
It smells delicious!!!I loveee it! :)
Ideal for Spring and Summer.I have already worn it much and i am trying to use other butters too,because i really don't wanna hit pan on this one.It is a limited edition one :( 

Tangle Teezer brush
Η αλήθεια είναι ότι αρχικά με αυτή την βούρτσα ενθουσιάστηκα αρχικά!!Οχι ότι δεν μ'αρέσει τώρα..απλά γενικά δεν έχω ιδιαίτερο θέμα με τα μαλλιά μου!!Είναι φυσικά ίσια και ετσι ούτως ή άλλως τα ξεμπερδεύω εύκολα!Τώρα θα μου πείτε γιατί την αγόρασα...Γιατί ήθελα μια καινούργια χτένα και έχοντας διαβάσει τόσα θετικά σχόλια είπα γιατί όχι??Παρόλα αυτά,με έχει σώσει κάποιες φορές!!Ειδικά όταν είναι βρεγμένα (κάνει τρομερή δουλειά σε βρεγμένα μαλλιά) ή όταν έχω βγει έξω και φυσάει ή στην παραλία!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
The truth is that i got reallyyy excited about this brush at the beginning!Not that i don't like it now..I just don't really have a huge problem with my hair!Thay are naturally stright and i already detangle them easily.Now you'll tell me why i got it...I needed a new brush,and having read so manyyy positive opinions,i said why not???Nevertheless,it has saved me mant times!Especially when they are wet...and when i am outside and is windy or in the beach!

Apivita express beauty with Cucumber
Αγαπημένη μάσκα προσώπου ειδικά για το καλοκαιρι!Ενυδατώνει και δροσίζει παράλληλα!Την χρησιμοποιώ μόνο άνοιξη/καλοκαίρι που χρειάζομαι κάτι δροσερό και σίγουρα δεν έχει το δέρμα μου τόσο μεγάλη ανάγκη από ενυδάτωση.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
My favourite face mask,esxpecially for summertime!It moisturizes and tones the face at the same time!I use it only on spring and summer that i need something fresh,and my face doesn't need extra hydration.

Sephora Chic Guimauve Body Lotion(LE)
Αχχχχχχ...Μυρίζει απολαυστικά!!!!Εχει ένα τέλειο γλυκό άρωμα,χωρίς να είναι υπερβολικό...μου θυμίζει πολύ την Body Shop White Musk Libertine!Μυρίζει σαν ζαχαρωτό!
Η λοσιόν ειναι σε χρώμα ροζ απαλό και έχει shimmer...πολύυυυ shimmer!Αυτό είναι και το μόνο μου παράπονο!Δεν μπορείς να το δορέσεις σε χέρια-ντεκολτέ αν προκειται να βγεις έξω γιατι λαμπυρίζει τρελά!Εγώ την βάζω συνήθως βράδυ μετά το ντουζ...και το πρωί ξυπναω και σε ολο το μαξιλάρι,όπως και στο πρόσωπό μου έχουν "μετακομίσει" τα μισά shimmer :(
Παρόλο που είναι πολύ λεπτόρευστη είναι αρκετά ενυδατική.Δεν την βάζω όμως όταν ξυρίζομαι γιατί χρειάζομαι κάτι πιο "βαρύ"..και ίσως με τσούξει κιόλας!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
AAAhhhh it smells amazing!!!!!It has a sweet smell,without being overwhelming.It reminds me of Body Shop White Musk Libertine perfume!Smells like candy!!
The lotion is in a light pink colour with shimmer...a lottttt of shimmer!!This is the only negative about it.I will only wear it on legs because when i apply it on my chest and hands,the shimmer "moves" into my face and clothes! :(
Even though it is veryy lightweight,it is hydrating enough! 
 
Sephora Chic Guimauve Shower Gel(LE)
Ολόκληρη η σειρά μυρίζει απίστευτα!!!Οπως είπα μου θυμίζει την Libertine!
Τωρα που θα αγοράσω το άρωμα,για να διατηρείται παραπάνω θα χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο αφρόλουτρο και λοσιόν,και το αποτέλεσμα νομίζω θα είναι εκπληκτικο!
Τα 2 παραπάνω προιόντα ανήκουν στην χριστουγεννιάτικη συλλογή,οπότε δεν θα τα βρείτε τώρα.Περιέργως,θεωρώ ότι η μυρωδιά τους ταιριάζει περισσότερο αυτή την εποχή,παρά τον χειμώνα!Μπορεί η μυρωδιά να είναι έντονη και γλυκειά,αλλα με έναν τρόπο ανοιξιάτικο!  :)
Κάτι ακόμα που μ'αρέσει πολύ στο συγκεκριμένο προιόν είναι το απίθανο ροζ φλούο χρώμα!! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
The whole line smells amazinggg!!As i said it reminds me of Libertine!
Now that i will buy the perfume,i intent to use those 2 products before sparying the perfume,just to maintain the smell for longer time.Those products belong to the Christmass Collection..but i started using them now because i think that this smell is more appropriate now.It may have a sweet and intense smell but it's not woody...it smells flowers! :)
Another thing i love about this product is the amazing pink fluo colour!! 

 Make Up

Maybelline Coloe Sensational Vivid in Fuchsia Flash 902
 Το αγαπώ,το αγαπώ,το αγαπώ!!
Σκεφτόμουν να μην το συμπεριλάβω στα αγαπημένα του μήνα γιατί το απέκτησα σχετικά πρόσφατα..αλλά δεν κρατιόμουν!!Είναι τόσοοο όμορφο!!!Αν δεν έχετε δει ακόμα το review που έκανα...τσεκάρετέ το!!Ολα τα αγαπημένα προιόντα μακιγιάζ για αυτό το μήνα,κινούνται γύρω από αυτό το κραγιόν!!Δεν θα μπορούσε να γίνει κι αλλιώς,καθώς το χρώμα του είναι τόσοοο έντονο που το υπόλοιπο μακιγιάζ πρέπει να κινηθεί σε φυσικούς τόνους!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I loveeee,loveeeeee,loveeeeeeee it!!!!!
I was thinking of not including it in this month's faves because i only have a few weeks!But...it was just love at first sight!!Check my review if you haven't seen it already!
All the make up products of this months faves are supplementary to this lipstick...This is the look i wore the most this month! 

Mac Studio Moisture Tint Spf15
Δεν χρησιμοποιώ foundation...Δεν έχω βρει κάποιο που να έχει τόσοοο  ελαφριά υφή όσο θέλω και να μην μου δίνει την αίσθηση του "μπουκωμένου".Οσες φορές έχω φορέσει make up,ήθελα να το βγάλω επιτόπου!Γι αυτό λοιπόν αγόρασα την παραπάνω ενυδατική με χρώμα,όπου με καλύπτει απόλυτα!Ελαφριά κάλυψη,ρευστή υφή,μεταξένια αίσθηση!!Δεν προκαλεί λιπαρότητα όσες ώρες κι αν το φοράω..και έχει και αντηλιακή προστασία!Τι άλλο να θέλω??Υπέροχο..Θα το ξαβαγοράσω σίγουρα μόλις τελειώσει.Θα σας κάνω αν θέλετε και αναλυτικό review.Επίσης,είναι αρκετά ενυδατικό,σε σημείο να μην βρίσκς διαφορές μεταξυ διαφόρων bb creams και του Moisture Tint.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I don't wear any foundation...I haven't found any that is as lightweighted as i would like!Whenever i wear foundation,i want to take it off immediately!So i bought a tinted moisturizer from MAC that covers my needs completely!Light cover,lightweighted and silk feel! :) It doesn't make my skin oily and it has sun protection.WHat else could i want??It's perfect..i will buy it again for sure!

Mac Mineralize Skinfinish 
Η αγαπημένη μου πούδρα!!!Μ'αρέσει ιδιαίτερα γιατί είναι πολύ ελαφριά και δίνει φυσικό αποτέλεσμα χωρίς να φαίνομαι παστωμένη!!Ματ αποτέλεσμα αλλά χωρίς "cakey" υφή και όψη!Το αγαπώ! :)
Συνήθως το χρησιμοποιώ με Buffing brush από Real Techniques.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
My favourite powder!!I really like it because it is very lightweight and gives a natural result without looking overload!It gives a matte finish,but not cakey!I love it...:)
I usually use it with the Buffing brush from Real Techniques! 

Mac Sweet as Cocoa Blush (Sheertone)
Οταν βάφω τα μάτια μου ή τα χείλη μου έντονα,συνήθως χρησιμοποιώ αυτό το προιόν για τα ζυγωματικά!Μην σας φοβίζει βλέποντας πόσο σκούρο φαίνεται στην συσκευασία!Είναι sheertone και βγαίνει αρκετά απαλά..και φυσικά μπορείς να κάνεις build up αν θες πιο έντονο αποτέλεσμα!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
When i have dark make up on eyes or lips,i usually use this blush!Don't get frighten from the colour on the pan..It is a sheertone so the colour comes out sheer and is buildable!It can be light enough..Check the swatches!

Mac blacktrack Fluidline Gel Eyeliner
Το αγαπημένο μου gel eyeliner!Καλά δεν έχω δοκιμάσει και πολλά,απλά μου αρέσει τόσο πολύ το MAC,οπότε δεν ψάχνω για κάτι άλλο!!Το εφαρμόζω με λοξό πινελάκι της MAC επίσης,και το αποτέλεσμα είναι τέλειο,με ελάχιστι προσπάθεια!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
My fave eyeliner!!Well,i haven't used many gel eyeliners...but i love this one,so there is no need to search for something else!!I apply it with a MAC brush,and the result is perfect with a minimum effort!

Essie Ballet Slippers
Υπέροχο απαλό ροζ χρωματάκι το οποίο φοριέται άνετα και μόνο του αλλά και σε γαλλικό μανικιούρ!
Το φόρεσα αρκετά αυτό τον μήνα,αφού δεν βαρέθηκα τα σκούρα χειμωνιάτικα χρώματα,αλλά δεν ήθελα ακόμα να φορέσω και κάποιο πολύ έντονο ή φλούο!Είναι ιδανικό για την Ανοιξη!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lovely light pink colour that can be worn on its own...or in a french manicure!
I wore it a lot this month because i got bored on deep,dark winter colours,but i didn't want to wear any summer/neon colours!It's ideal for Spring!

China Glaze For Audrey
Χρώμα μοναδικό!!Δεν είναι τυχαίο οτι είναι μία από τις best seller αποχρώσεις τις China Glaze!Για μένα ειναι ένα από τα ωραιότερα χρώματα γενικώς,καθώς φοριέται όλες τις εποχές!Παρόλο που το χρώμα είναι τολμηρό (δεν είναι πχ φυσικό χρώμα), δεν είναι έντονο..Είναι αρκετά "μουντό" και έτσι γίνεται ιδιαίτερα ευκολοφόρετο!Το φοράω περισσότερο την Ανοιξη και όταν θέλω να δώσω λίγη ζωντάνια τον χειμώνα!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Unique colour!It's no coincidence that it is one of the best seller shades of China Glaze!For me is one of the best colours generally,as it wear all year round!Even if the colour is bold (i mean it's not a nude) it doesn't look that bright..It's "cloudy" enough and so it becomes easy to wear!I usually wear it during spring and when i wanna give some color during winter!

Body Shop Dragonfruit lip balm (LE)
Από τα πιο ενυδατικά που έχω δοκιμάσε ποτέ!!Είναι αρκετά παχύ (ειδικα τον χειμώνα) αλλά με το που το αλοίφεις στα χείλη λιώνει αμέσως και τα ενυδατώνει απίστευτα για ώρες!Μυρίζει υπέροχα...εξωτικά,τόσο που μου έρχεται να το φάω!
Το μόνο αρνητικό είναι ότι το προιόν είναι σε βαζάκι,οπότε το άπλωμα με το δάχτυλο είναι αναπόφευκτο :( Οπότε το χρησιμοποιώ μόνο στο σπίτι και συνήθως πριν κοιμηθώ,αφού το έχω στο κομοδίνο μου!
Μακάρι να το εντάξουν στην μόνιμη συλλογή,ή έστω να το συμπεριλάβουν σε επόμενες συλλογές!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
One of the most Moisturizing lip balms i have ever tried!It's thick enough (especially on winter) but when you apply it on the lips,it melts immediately and hydrates them for hours!!!!!It's smells heavenly...exotic..i sooo wanna eat it!!
The only negative is that it comes in pot,so the application with the finger is inevitable :(
So i usually use it only at home,after my night shower!!I keep it on my nightstand.
I wish they include it in the permanent collection!


Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα του μήνα!!Πείτε μου την αποψή σας...Εχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω???

Xoxo
  

49 comments:

  1. Teleia proionta! eimai ki egw poly fan to blacktrach to kalitero liner ever!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σ'αρέσουν!!!!!το αγαπώ!!!!!!!

      Delete
  2. Poly wraia agaphmena!! Auta ta vivids ths Maybelline telika einai apisteuta!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναιιιιιιι!!έχω μόνο ένα αλλά είμαι σίγουρη ότι και τα υπόλοιπα θα είναι φανταστικά!!Ηδη έχω σταμπάρει το Vibrant Mandarin!

      Delete
    2. Ναιιι το εχω και το λατρευω, εχω γραψει γι αυτο και στο μπλογκ μου, αν θες να δεις φωτο αν κ ειμαι σιγουρη οτι θα εχεις δει! Να το παρεις! Εχω επισης και το Shocking Coral που ειναι τελειο!! :)

      Delete
    3. Εχω δει...πως δεν έχω δει!!!!χαχαχααα!!και το shocking coral τελειο...αλλά ευτυχώς έχω ήδη το Mac Impassioned που μοιάζουν πολύ!!Αλλιώς δεν θα μου γλίτωνε!! :D :D

      Delete
  3. Υπεροχα αγαπημενα εχεις! Συμφωνω για το Body butter, μυριζει λαχταριστα. Αυτη τη χριστουγεννιατικη συλλογη την εβλεπα στα Sephora αλλα δε τη δοκιμασα, θα μου αρεσε πολυ καθως λατρευω το libertine και εχω ηδη τελειωσει ενα μπουκαλακι. Συμφωνω και για τη mac πουδρα και για το τζελ eyeliner ειναι πολυ καλα προιόντα! Φιλακια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helen μου....σ'ευχαριστώ πολύ!!!!!!!Αχχχ ναι..μακάρι να το βγαλουν και φέτος για να στοκάρω!! :D :D
      Εχει πολύυ ωραίο άρωμα..Να σου πω την αλήθεια ούτε εγώ θα το επέλεγα..Μου το έκανε δώρο η κολλητή μου μαζί με κατι άλλα πραγματάκια!! :) :)
      Φιλάκιαααααααα!

      Delete
  4. Einai ola poly wraia !!!shimmer ti mou les twra exw ksypnisei ena prwi kai vlepo ton antra mou na lampokopaei apo lotion pou forousa :0 xaxaxaxa !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώωωωω πολύ!!!!!!!
      αχχαχαχαχαχα!!!!!Αυτό το έχω πάθει με το αντιηλιακό που έβγαλε πέρσυ η Ambre solaire με το shimmer!!!χαχαχαχ!!

      Delete
  5. Τέλεια! Μεγάλη επιτυχία τα vivids βλέπω από όλους τελικά, λέω να πάρω κανένα χρωματάκι! Είναι ωραία και αυτά τα πορτοκαλοκόκκινα που έχουν!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχχαχα ναι!!Είναι απίθανα!!Εχει από πολύ όμορφες αποχρώσεις!!Πιο πολύ μου άρεσε αυτό που πηρα..το Shocking coral και το Vibrant Mandarin!!(πορτοκαλοκόκκινο)

      Delete
  6. Πολύ ωραίο ποστ κουκλίτσα μου!!!Μπράβο!!Έχω δοκιμάσει την κρέμα σώματος Body shop ροδάκινο και πραγματικά έχει πολύ ωραία μυρωδιά!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!αχχχ ναι...δυστυχώς ήταν limited edition!!ελπίζω να το ξαναβγάλουν σύντομα!!

      Delete
  7. Για το κραγιόν τα χουμε πει χι χι

    Την πούδρα θέλω πολύ να τη δοκιμάσω γενικά λατρεύω τις πούδρες της MAC, θα τσεκάρω και το tint αν και φοβάμαι πώς επειδή έχει ελαφριά κάλυψη δε θα με βολέψει... σνιφ

    Η βούρτσα αυτό το μήνα δε μου τη γλιτώνει!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xixixixi τα έχουμ πει..αλλα το ξαναλέω!!είναι τέλειοοο!!!

      Κοιτα εχει αρκετά ελαφριά κάλυψη..αλλά με βολεύει γιατί πραγματικά δεν αντέχα make up στο δέρμα μου!!

      Χαχαχχα...!!ειδικά εσένα θα σε σώσει που έχεις σγουρό μαλλί!!

      Delete
  8. Hola! Llego hasta tu sitio por intermedio del blog Chicates, precioso lugar, si me permites me quedo para seguirte.
    Te dejo un fuerte abrazo desde Uruguay!

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't spean Spanish...So i have nooooooo idea what you just told me!! :D :D
      I guess you follow Chicates blog right???
      Kisses to Uruguay!!!!!!

      Delete
  9. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου στο θέμα της tangle..πολύς ντόρος!την πηρα και γω επειδη διάβαζα συνεχως καλά σχόλια!
    Οι μάσκες apivita ειναι λατρεία αλλα η συγκεκριμένη τα σπάει!
    Όσο για το moisture tint με έβαλες σε σκέψεις..δε συμπαθω τα make up !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβώς!!Ισως σε κάποια κοπέλα με διαφορετικό τύπο μαλλιού να κάνει θαύματα!!!
      Αν δεν συμπαθείς τα make up...θα αγαπήσεις το moisture tint!!Πήγαινε και δοκίμασέ το!

      Delete
  10. Τι υπεροχο χρώμα το For Audrey!! Το Body Shop Dragonfruit lip balm μου αρέσει κι εμένα πολύ :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το φόρεσα αρκετά αυτό το μήνα και γενικά την άνοιξη!!
      Μακάρι να το ξαναβγάλουν γιατί μου τελειώνει!!

      Delete
  11. Πολύ ωραία αγαπημένα Vicky!Την μάσκα προσώπου της apivita τη χρησιμοποιώ πολύ το καλοκαίρι!!Είναι ο,τι πρέπει για ενυδάτωση μετά από ζέστη κτλ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώωωωωωωω!!!!!!Βλέπω ότι είναι αγαπημένη πολλών!!χαχαχ!! :)

      Delete
  12. Πολλα καλυντικα σε αυτο το post σου... έριξα αρκετό διάβασμα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχαχαχαχ!!μήπως να γράφω λιγότερα?????Ηθελα να έχετε μια αρκετά ολοκληρωμένη άποψη για τα προιόντα!! :)

      Delete
  13. Πολύ ωραία αγαπημένα! Όλα όμως!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σέυχαριστώ πολύυυ κοριτσάκι μου όμορφο!!!!

      Delete
  14. Πολύ όμορφα όλα!! Ειδικά το China Glaze for Audrey
    xxxx

    ReplyDelete
  15. Όλα είναι ωραία..με βασανίζεις πολύ με αυτά που βλέπω..ζουλεύω και θέλω να ξοδέψω όλα τα λεφτά μου..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχχαχαχαχα!!!!!!Νομίζω ότι η μία παρασέρνει την άλλη!!!!!!! :D :D

      Delete
  16. poso yperoxo post...poso...sugxaritiria agapimeni mou... SE proskalw sto blog mou exw diagwnismo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σέυχαριστώωωωωωω!! :) :)
      Εννοείται έχω ήδη λάβει μέρος στον διαγωνισμό σου!!!!!!!

      Delete
  17. Μου αρέσουν τόσο μα τόσο πολύ τα προϊόντα που δείχνεις!!! Τo china glaze έχει τόσο υπέροχο χρώμα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου!!!εχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προιόντα που έδειξα???Οσο για το China Glaze...τα λόγια είναι περιττά!

      Delete
    2. Έχω δοκιμάσει το tinted moisturizer της MAC και το κραγιόν της Maybelline αλλά σε άλλη απόχρωση. Έχω δοκιμάσει και το body butter από τα the body shop...Τα China Glaze φαίνονται τόσο υπέροχα...και αυτή η απόχρωση είναι όλα τα λεφτά! :)

      Delete
    3. Αυτά τα maybelline...με προκαλούν συνεχώς!!Μπορεί να παραγγείλω και το Vibrant Mandarin!! :)

      Delete
  18. super ειναι ολα...δες και τα δικα μου αν θες...φιλακια πολλα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα έχω ήδη δει και έχω σχολιάσει κιόλας!! :D :D
      Φιλάκιαααααααα!

      Delete
  19. Πολυ ωραιες οι επιλογες σου!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μοΥ!!!! :)

      Delete
  20. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου,ολα ενα κ ενα!!για mac δεν εχω λόγια σαν δηλωμένη mac lover <3 το "for Aundrey" το ψάχνω απεγνωσμένα κ δεν το βρίσκω μάλλον θα το παραγείλω

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαααχαχαχα ναι το ξέρω ότι είσαι Mac lover!!Εχουμε την ίδια αγάπη!!
      Χμμμ εγώ το παρήγγειλα από transdesign.com!

      Delete
  21. αυτο το ποστ ήταν σκετος ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ.... εχουμε πολλα κοινα αγαπημενα αλλά κ εχω κ πολλα που δεν εχω δοκιμάσει και τωρα δεν ξερω αν θα καταφερω να αντισταθω ... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πειρασμός..όπως και τα δικά σου!!
      Αν τελικά τα αγοράσεις,πες μου!! :D :D :D

      Delete
  22. Το tangle teaser το έχω βάλει καιρό στο μάτι, και νομίζω ότι ήρθε η ώρα να το αποκτήσωωωω! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ηρθε,ηρθε!!!!!!!Νομίζω οτι θα το χρησιμοποιήσω αρκετά το καλοκαίρι!!!!!

      Delete
  23. Αχ πόσο λατρεύω το body butter ροδάκινο!!! Κρίμα που ήταν limited!
    Οι μάσκες της Apivita είναι υπέροχες, αγαπημένες μου το ρόδι και πράσινος άργιλος! Το ballet slippers με παιδεύει λίγο στην εφαρμογή...αλλά χαλάλι του!

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog!!! ♥