Review | MUA Undress your skin highlighter/Power Pout/Sugar Lips ♥

Γειααααααα σας!!!!!!!

Κι αφού σας έδειξα στο προηγούμενο post την κριτική μου για τις παλέττες της εταιρείας MUA που απέλτησα πριν λίγο διάστημα είπα να ολοκληρώσω το review με το highlighter αλλα και τα προιόντα για τα χείλη που επέλεξα!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Helloooo ladies!!!!!
On my last post i showed you my review on two MUA palettes i purchased recently.This time i will show you the critic about the other things i got from the brand..Keep reading!


Undress Your Skin Highlighter
Για αρκετό καιρό έψαχνα ένα highlighter να δίνει ένα ασπρο-ροζ περλέ αποτέλεσμα!Τα περισσότερα που έχω (ή έχω δοκιμάσει) είναι ροδακινί ή μπρονζέ.Επιτέλους έψαχνα αυτό που έψαχνα στα MUA και εννοείται το έχω ευχαριστηθεί αφάνταστα!
Χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα για να "γράψει" και προσδίδει διάφανη κάλυψη και λάμψη!Δημιουργεί μία φυσική λάμψη υγείας στα μαγουλάκια σας,χωρίς να τονίζει ατέλειες και πόρους.Θεωρώ ότι είναι κατάλληλο για όλους τους τόνους δέρματος.
Ενα ακόμα θετικό..Απίστευτο αμουδερό ανάγλυφο σχήμα!Κάθε φορά που το χρησιμοποιώ φαντάζομαι θάλασσα και κυμματάκια!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
For a long longg time,i have been searching for a white-pink highlighter that gives my skin a healthy look!Most of those i have or have tried are mostly peachy-bronzy.I finally found what i was looking for in this beautiful MUA highlighter!It needs only a little bit of product...it gives sheer coverage kai healthy glow in your cheeks!I think it suits all skin types..OOhh,another positive..The amazing wavy design!


Sweet Lips lip balm
Αλλο ένα υπέροχο προιόν!Lip balm σε βαζάκι..Αυτό ,η αλήθεια είναι ,οτι μπορεί να ενοχλεί κάποιες αλλά εγώ δεν έχω ιδιαίτερο θέμα!Απλά πριν το εφαρμόσω στα χείλη μου με το δάχτυλο τα καθαρίζω με αντιμικροβιακά gel ή με αντιβακτηριδιακά μαντηλάκια.Εχει απίστευτα ενυδατική σύσταση...είναι τόσο ενυδατικά που όταν προσπαθώ να ενώσω τα χείλη μου δεν μπορώ γιατί γλιστράνε τρελά!!Το αγαπώ,το αγαπώ,το αγαπώ!!!Εκτός από την ενυδάτωση που προσφέρει,όπως βλέπετε αφήνει και ένα υπέροχο τσιχλοφουσκέ ροζ,ιδανικό για πρωί!Μου αρέσει να το φοράω όταν είμαι εντελώς άβαφη,για να δώσει λίγο χρώμα στα χειλάκια μου!Κοστίζει μόνο 2 λίρες! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Another great product.Lip balm in a pot!The truth is that many of you don't like using lip balms in pot when you are outside of home..but i don't have any problem!Of course before using it i sanitize my hands with antibacterial gel or whipes.It has an amazing formula...they are soo moisturizing that when i try to close my lips,i can't cause they slideeee!! :D
I totally love it!!I usually wear it when i don't have any make up on,so to give some colour to my face!It only costs 2 pounds!

Power Pout in Justify(Colour Intense Tint & balm)

Υπέροχο stick tint(στην λογική των Clinique Chubby Sticks) το οποίο γλιστράει στα χείλη και τα ενυδατώνει άμεσα δίνοντάς τους ένα υπέροχο πορτοκαλί χρώμα!Η συσκευασία-στυλός είναι πάρα πολύ πρακτική και διευκολύνει την εφαρμογή του balm ακόμα και σε εξωτερικό χώρο που δεν έχουμε πρόσβαση σε καθρέφτη!Μπορώ να πω ότι έμεινα αρκετά ικανοποιημένη από την διάρκειά τους αφού έμεινε στα χείλη μου για περίπου 3ώρες!Πράγμα δύσκολο για εμένα...Μετά τις 3 ώρες έφυγε η λάμψη και η γυαλάδα αλλά έμεινε ένα πολύ όμορφο πορτοκαλί χρώμα στα χείλη μου!
Εχει άρωμα μέντας που προσωπικά δεν με ενοχλεί (απεναντίας μ'αρέσει πολύ) αλλά γνωρίζω ότι πολλές κοπέλες δεν το αντέχουν!Κοστίζουν μόνο 3 λίρες.Σκοπεύω να αγορασω και σε άλλα χρώματα!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Lovely stick (dupe for Clinique Chubby Sticks) that slides on the lips and moisturizes instanly giving them a beautiful orange tint!
The handy pencil-style applicator provides easy to apply sheer soft lip colour and rolls up for easy use.I can surely tell that i am reallyy impressed and pleased by the wear...it lasted on me 3 hours,which is impressive and rare!After the 3 hours,the shine was gone but there was still an orange tint on my lips.It has a mint flavor that i really like (i know many of you can't stand it).They cost 3 pounds and i intend to buy more! ;)



Εχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προιόντα??Πως σας φαίνονται??
Have you ever tried one of the above products??What do you think of them??

Xoxo

38 comments:

  1. Είναι όλα τέλεια! Πολύ ωραίο Post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!! :)
      Καλό Σαββατοκυριακο!!!!

      Delete
  2. Φαίνονται όλα πολύ όμορφα!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και φαίνονται...και είναι!!Ειδικά τα προιόντα για τα χείλη!! :D

      Delete
  3. Φαίνονται όλα πολύ ωραία με γειά σου κοριτσάκι.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώωωωω!!!!!!Σίγουρα θα τα εκμεταλλευτώ μέχρι τέλους!!

      Delete
  4. Βικάκι δες το highlighter της Body Shop και θα με θυμηθείς! ίδιο αποτέλεσμα, μεγαλύτερη ποσότητα που θα σου κρατήσει τρία χρόνια στα σίγουρα!!!

    Ωστόσο, τι ωραίο το λιπ μπαλμ αλλά και το μολύβοκραγιόν!!!!!

    Όσο ωραία και να είναι τα clinique είναι ακριβούτσικα!!!

    Άντε να πληρωθώ χι χι

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μου το έχουν ξαναπεί για το highlighter απο body shop!!!Για κάποιο αδιευκρίνιστο λόγο δεν το έχω δοκιμάσει ακομα!!χιχιχ

      Πολύ ακριβά τα Clinique...Γι αυτό δοκιμασα αυτό και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη!

      αχαχχα αντε αντε!!!Με το καλό!

      Delete
  5. Υπέροχα όλα αλλά αυτό το sugar lips τέλειο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Υπέροχο δεν λες τίποτα!!!!!!!! :D

      Delete
  6. Το sugar lips δεν το έχω δοκιμάσει αλλά και το tint και το highlighter είναι όντως καταπληκτικά!
    Τελετές φωτο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!!!!!Εχω δει εννοείται τα Review σου για αυτά τα προιόντα!!! :)

      Delete
  7. Tα αγαπω πολύ αυττ τα προιοντα κ τα εχω δοκιμασει ολα εκτος το balm....πολύ ωραίο review..
    \kisses
    Mary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και το balm είναι φανταστικό..και ευκολοφόρετο!!
      φιλάκιααααα,Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!

      Delete
  8. Τι όμορφα που είναι!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!Χαίρομαι που σ'αρέσουν!!!!

      Delete
  9. ατο Highlighter και τα power pouts τα εεχω στην κορυφή της wishlist μου :) Πολύ ωραία όλα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχχ δεν είναι φανταστικά?????Θα πάρω σίγουρα κι άλλα power pouts!!!!

      Delete
  10. Μου αρέσει πολύ το ροζ lip balm... Mε γεια σου Βίκυ μου :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολυ!Το έχω ευχαριστηθεί!!!!!!! :D :D

      Delete
  11. Πολύ όμορφα όλα Βίκυ μου!Με γειά σου και καλοφόρετα!Δεν εχω δοκιμάσει προιοντα αυτής τησ εταιρίας οποτε δεν μπορω να πω την γνώμη μου,δειχνον πάντως φανταστικά επάνω σου!φιλακιαααα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εμένα ήταν η πρώτη φορά που αγόρασα κάτι από την εταιρεία και πραγματικά έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη!Τα συνιστώ!
      Φιλάκιααααααα!

      Delete
  12. Δεν έχω δοκιμάσει τα παραπάνω!!αλλά μου φαίνονται πολύ καλά!όμορφο ποστ!φιλιά πολλά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι,είναι εξαιρετικά!!
      Χαίρομαι που σ'αρέσουν!!!!Φιλάκια!! :)

      Delete
  13. Nice review!!!
    Have a wonderful weekend!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  14. Ολα ωραια ομως το highlighter φαινεται εκπληκτικο!!
    Εχεις και βραβειακι δες εδω =>http://diary-of-a-beauty-addict.blogspot.gr/2013/05/blog-post.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εκπληκτικό δεν λες τίποτα!!!!!!!φιλάκια!!
      Και σε ευχαριστώωωωω για το βραβείο!!!! :):)

      Delete
  15. Hi! I would like to invite you to join my giveaway and win a pair of sunglasses from Firmoo.com! Visit me soon! :)

    http://victoria-coeurdor.blogspot.be/2013/05/firmoo-sunglasses-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you veryyy much darling!!!I subscribed to your blog!! :)

      Delete
  16. πωπω το ροζ balm ειναι υπεροχο!βεβαια το βαζακι λιγο με χαλαει μιας και δεν το εχω πολυ αλλα θα το δοκιμαζα..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτό με το βαζάκι που λες είναι ένα θέμα..αλλά είναι τόσοοοο απαλό και γλιστερό που δεν θα μπορούσε να είναι σε άλλη μορφη!Απλά απολύμανε τα χέρια σου με gel ή υγρά μαντηλάκια!Εγώ αυτό κάνω!!

      Delete
  17. Πολύ μου αρέσουν τα power pouts! Θέλω πολύ να τα δοκιμάσω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειναι άψογο!!θέλω να πάρω κι άλλα χρώματα σιγά σιγα!!!

      Delete
  18. Εντάξει περιττό να σου πω ότι έχει μείνει out of stock το highlighter!!Και ήθελα να το πάρω!πφφ!!!
    Anyway,είναι όλα τέλειααα!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααααα...αντε!!!!!δεν το είδα..Μην ανησυχείς πάντως..Συνέχεια βάζουν προσφορές!!!

      Delete
  19. Με γεια σου κοπέλα μου, να τα χαρείς όλα!
    Κι εγώ σκέφτομαι να παραγγείλω από τη MUA, είχα ένα θέμα με τις αγορές από εξωτερικό, αλλά νομίζω θα το τολμήσω τελικά, αφού πολλές κοπέλες έχουν παραγγείλει :)
    Πολύ όμορφο ποστ <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. σ'ευχαριστώωωωωωωω πολυ!!!!!!!
      ΑΑα να παραγγείλεις!!Είναι απίστευτα εύκολο!!Αν χρειαστείς βοήθεια ρώτα με!!!
      Φιλάκια!!

      Delete

Thank you for visiting my blog!!! ♥