NOTD (Nails of the Day) with Annie!

Καλησπέραααααααα κορίτσια!!!!!
Τί κάνετε???Πώς τα περάσατε το καλοκαίρι σας???
Μου λείψατε...πολύ!!!!!!Επανήλθα όμως με όρεξη για πολλά πολλά ποστ!!!!!!!!! :)

Ενα γρήγορο και εύκολο πρώτο post με NOTD!!
Το βερνίκι Annie 278 το αγόρασα από 1€ μαγαζί στην Πατησίων,το Oggi.Μου άρεσε πάρα πολύ το περίεργο χρώμα του...ενα ιριδίζον μπλε-πράσινο περλέ,ιδανικό για το καλοκαίρι!Το φόρεσα αρκετά σε χέρια και πόδια!
Ενθουσιάστηκα από την εφαρμογή,αλλά περισσότερο από την διάρκεια!Διατηρήθηκε αναλοίωτο για τουλάχιστον 3-4 μέρες,και ενώ ήμουν συνεχώς στην θάλασσα!Σίγουρα θα αγοράσω κι άλλο μόλις βγουν τα φθινοπωρινά χρώματα! :)


Πώς σας φαίνεται λοιπόν???Εγώ το αγάπησα!!!!!!!
Τί χρώμα έχετε τώρα στα νύχια σας??? :P


Xoxo

61 comments:

  1. Πολύ ωραίο χρώμα! 3 μέρες διάρκεια με μόνο 1 ευρώ; Πολύ ενδιαφέρον...
    Καλώς ήρθες Βίκυ μου! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3-4 μέρες διάρκεια ναι!!Περίμενα να μου χαλάσουν πιο γρήγορα λόγω θάλασσας!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου..μου λείψατε!!!!!!!! :)

      Delete
  2. Yperoxo! Exw ena paraplisio Essie! Oso megalwnw omws toso apexthanomai ta perle :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι κι εμένα δεν μ'αρέσουν τα περλέ καθόλου!Αυτό δεν είναι ακριβώς περλέ...πάει προς το μεταλλικό!

      Delete
  3. Φοβερό χρώμα και πολύ καλή απόδοση!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!Και με 2 στρώσεις μόνο!

      Delete
  4. aaaa wreo xromaaaa :) dn tin ksero tin etairia pantos :) egw exo kitrino akoma kalokerini :)



    xxxxx
    Athina by http://beautyfairysbyathina.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα κίτρινα νομίζω δεν μου ταιριάζουν!!Δυστυχώς!!!!! :)

      Delete
  5. Υπέροχο χρώμα :D Τα δικά μου είναι λευκά!

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Axxx λατρεύω το λευκό!!!!!!!!!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Delete
  6. Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Νατάσσα μου!! :) :)

      Delete
  7. Ωραίο ! Έχω ένα περίπου ίδιο από H&M και το χρησιμοποιώ όμως μόνο στα νύχια των ποδιών! Ταιριάζει τέλεια με μπεζ πέδιλο! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι ωραίο και στα πόδια!!το δοκίμασα!! :D
      Φιλάκιααα Ευα μου!

      Delete
  8. essie body language kata pasa pithanothta
    axxaxaaxxaxaxaxaaxaxaxaxaxa

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D :D
      πάλι καλά που άρχισες να το συμπαθείς!!

      Delete
  9. Πολύ όμορφο χρωματάκι! Τώρα θα κάνω mani-pedi, μάλλον στα χρώματα του μπλε γιατί ζήλεψα! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D Θέλουμε να δούμε photos!!!
      Φιλάκιααααααα!!!

      Delete
  10. Αν και δε μ αρέσουν τα περλέ, το συγκεκριμένο είναι πολύ ωραίο, νομίζω πάει προς μεταλλικό μάλλον γι' αυτό το συμπαθώ χιχι

    Όσο για μένα τα δικά μου νυχάκια είναι baby blue από erre due!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι έχεις δίκιο!!Δεν είναι περλέ...είναι μεταλλικό!! :D
      χχμμμ μ'αρέσουν τα baby blue!!! :)

      Delete
  11. Πόσο υπέροχο χρώμα !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Λίλα μου!!

      Delete
  12. Από τα αγαπημένα μου χρώματα! Ξέρεις αν τα Annie πωλούνται και αλλού?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χχχμμμ...πωλούνται σε καταστήματα τύπου 1€!!Δες σε καταστήματα που έχει lovie,beauty line κλπ!!
      Φιλάκια!!

      Delete
  13. Yπεροχο χρωμα!!Αυτα τα μπλε με ξετρελαινουν!!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχχχχ ναι!!!Είναι πολύ ιδιαίτερο...μπλε-πράσινο αναλογα με το πως πέφτει το φως του ήλιου πάνω στα νύχια μου!!

      Delete
  14. Πολυ ομορφο χρωμα αν και πιο πολυ ειμαι φαν των ματ παντου. Καλως ηρθες Βικυ μου μας ελειψες, ελπιζω να περασες πολυ ομορφα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλώς σας βρήκα!!!!!!!!Μου λέιψατεεεεεεε!!!!!!! :) :)
      Κι εγώ είμαι φαν των ματ...αλλά αυτό είναι πολύ ιδιαίτερο!

      Delete
  15. Υπέροχο χρώμα! Μόλις τα βρω σε κάποιο μαγαζί θα τσιμπήσω ένα-δύο!xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. χιχιχι!!!Κι εγώ σίγουρα θα αγοράσω κι άλλα με την πρώτη ευκαιρεία!!

      Delete
  16. Πολύ όμορφο χρώμα! Συμφέρει να παίρνεις μανό από μαγαζιά 1Ε μόνο και μόνο για ποικιλία χρωμάτων- και ειδικά αν και η διάρκεια είναι καλή.
    Φιλιά,
    Μαρία

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβώς!!Σκοπεύω να πα΄ρω κι άλλα!!Είχε αρκετά όμορφα χρώματα!
      Φιλάκια Μαρία!!!!

      Delete
  17. πανεμορφο χρωμα!καλως ηρθεεες <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώωωωωω!!καλώς σας βρήκααααααα!!

      Delete
  18. Υπέροχη απόχρωση!!!
    Εγκρίνω!!!
    Φιλάκια!!!
    Να περνάς όμορφα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύυυυυυ!!
      κι εσύ το ίδιο!!Φιλακια! :)

      Delete
  19. Δεν έχω δοκιμάσει τη μάρκα. Πολύ ωραίο χρώμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ καλή και η ποιότητα του!! :)

      Delete
  20. Δεν είναι δυνατόν!!!!!!!
    Καταρχάς καλώς ήρθες!!!
    Την συγκεκριμένη εταιρεία την έχουμε εντοπίσει και εμείς στην Πάτρα κάνει 1.50ευρώ το μανό και εχουμε την απόχρωση 255 παρόμοια σε θαλασσί ή είναι η ίδια;

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχαχα Καλώς σας βρήκα κορίτσια μου!!!!!!!!!
      Το δικό μου είναι το 278!!!Αλλά είχε πολύ ωραία και δεν ήξερα ποιο να πρωτοπάρω!
      Εφόσον τώρα είδα ότι είναι ποιοτικά,θα αγοράσω σιγουρα κι αλλα!!!!

      Delete
    2. Μια από τα ίδια! Τοσα πολλα ομορφα χρωματα-δεν ξερεις ποιο να διαλεξεις!Και διαρκει οντως! Το έχω από το Σάββατο (Μαρία από chicates) στα χερια μου-τα οποια ειναι συνεχεια στο νερο και στα πιατα) και μια φορα χρειαστηκε να το διορθωσω-και αυτη σημερα! Για τόσο φθηνο μανο-κανει θαυματα! Και εμεις σίγουρα θα το ξαναπροτιμησουμε!

      Delete
  21. Πολύ ωραίο χρωματάκι! Μου αρέσουν πολύ τα μεταλλικά και εμένα.........
    φιλιά
    Μαιρη
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου!!!!!!!Είναι πολύ καλό και ποιοτικά!!
      Φιλάκια!!!!

      Delete
  22. Είναι υπέροχο χρώμα,έχω το ίδιο ακριβώς από Avon!Τώρα έχω ξεβάψει τα νύχια μου,αλλά στις διακοπές την προηγούμενη βδομάδα είχα τα πόδια πολύχρωμα με 10 διαφορετικά χρώματα και τα χέρια πορτοκαλί τις μισές μέρες και τις άλλες μισές φούξια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα δεν είναι σούπερ καλοκαιρινό????????
      Και εγώ τα ξέβαψα τώρα..ακολουθεί ροδακινί!!!
      πολύχρωμα???χιχι ενδιαφέρον!!!!!!!!!

      Delete
  23. Hi Vickyyyyyyyyyyyyy!!! Love so much this shade! I dont think I have it so I really like it! Is perfect for summer but also for all the year! And you put the lacquer so perfectly! Have a good day my friend, big hugssssssssssss♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helloooo Lilli darling!!!!!!How is your life in Italy????????? :D
      mmwaahhhhhh!!!!Kisses!!!! ♥

      Delete
  24. Υπεροχο! ειχα παρει και εγω ενα φυστικι απο την σχολη μου ( τει αθηνας , εχει καποιες κοπελιτσες που τα πουλανε 1 ευρω ) και εμεινα πολυ ευχαριστημενη!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι πολύ καλά!!περιμένω να βγουν τα φθινοπωρινά χρώματα να πάρω μερικά!!!

      Delete
  25. Πανέμορφο γοργονέ χρωμα!!

    ReplyDelete
  26. Egw ta vriskw apo ena kinezikok exw trelathei opws paei tha ta parw ola! Alla ama de xanaferoun koritsia apo pou tha parw??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα!!!!!
      Εγώ το αγόρασα από το κατάστημα Oggi στην Πατησίων,απέναντι από την ΑΣΟΕΕ!Εχει και κατάστημα στο Μοναστηρακι!!
      Αν δεν είσαι Αθήνα,ίσως τα βρεις σε καταστήματα 1€!!

      Delete

Thank you for visiting my blog!!! ♥