The Unpaixtable Blogger Award!

 Καλησπέραααααα κορίτσια μου!!!!!!

Οπως καταλάβατε,πήρα νέο βραβειάκι!!!!!
Ευχαριστώ πολύ την γλυκύτατη Κοραλλία αλλά και την πολύ ευγενική Αλεξάνδρα!
Υγ..Θα κάνω σύντομα και τα υπόλοιπα,λυπάμαι πολύ για την καθυστέρηση!
 
http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award


Ορίστε οι κανόνες του:
-Στην αρχή της ανάρτησής σου, πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του.
-Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις.
-Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
-Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγιά τους.
-Στο τέλος του post απεύθυνε την πιο unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις.
-Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award).
Όταν το κάνεις ενημέρωσε το all4blogs (με μήνυμα ή σχόλιο στην ανάρτησή τους) διότι θα σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες (link back).




1. Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
Είμαι η Βίκυ, μένω στην Αθήνα, είμαι ταυράκι (με όλα τα καλά και τα κακά του ζωδίου) και χρησιμοποιώ Blogger!

2. Ποιο είναι το moto του blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα.
Ποτέ δεν είχα moto..δεν μου πολυαρέσουν και δεν τα συγκρατώ στο μυαλό μου,δεν με εκφράζουν δηλαδή!Μετά από πολύ ψάξιμο,θεωρώ ότι με αντιπροσωπεύει το : 


3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
  Χμμμ...θα ήθελα να ήταν κάποιο ομαδικό παιχνίδι όπου δεν υπάρχουν κερδισμένοι και χαμένοι,ευνοημένοι και "ρηγμένοι",όπου όλοι θα είμαστε μια μεγάλη χαρούμενη-χωρίς κατινιές/ίντριγκες- οικογένεια...είναι..δεν είναι,θα δείξει!! :P

4. Όταν γίνω διάσημη blogger θα...
...δεν θα πω τα κλασσικα..."να εξαλείψω την πείνα,φτώχεια","να επιφέρω παγκόσμια ειρήνη κλπ"...Θα πω αυτό που πραγματικά θα ήθελα κι ας ακουστεί εγωιστικό,αλλαζονικό!Θα..ήθελα να ταξιδεύω,να γνωρίσω ενδιαφέροντες ανθρώπους,να μπορώ να συμμετέχω σε όμορφα projects,να έχω μια όμορφη ζωή χωρίς έγνοιες..και φυσικά να κάνω μόνο πράγματα που πραγματικά αγαπώ,χωρίς συμβιβασμούς!

5. Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου.
To NOTD με το απίστευτα όμορφο nude χρωματάκι από Essie!!Το topless&barefoot!!Μα γιατί??Είναι από τα πιο όμορφα Nude!!:D :D :D
NOTD Topless&Barefoot

6. Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από την blogο-σφαιρα και γιατί;
Δεν είναι ακριβώς κατηγορία...αλλά σίγουρα θα αφάνιζα τα blogs που δεν παίζουν σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας!Με λίγα λόγια όσα κλέβουν,αντιγράφουν,γλύφουν εταιρίες (το σιχαίνομαι πραγματικά) και όσα δρουν στην δικιά τους blogοσφαιρα και δεν αλληλεπιδρούν με τα υπόλοιπα!Φαντάζομαι καταλαβαίνετε τι εννοώ!

Η ερώτηση της Κοραλλίας:
7.Αν δεν έγραφες beauty blog, ποιό άλλο είδος blog θα επέλεγες να γράφεις και γιατί? 
Το blog μου ασχολείτει κυρίως με την ομορφιά και δευτερευόντως με την μόδα και την μαγειρική!Σίγουρα όμως αν δεν είχα beauty blog,θα είχα travel και home decor blog! ♥ Λατρεύω και τα 2 εξίσου!Παλιότερα ήθελα να γίνω διακοσμήτρια!

Η ερώτηση της Αλεξάνδρας:
7.Πες ειλικρινά, νιώθεις εθισμένος στο internet ή τα social media ??
Απολύτως!!! :P Οχι οκ,σίγουρα από τα πρώτα πράγματα που κάνω το πρωί και το τελευταίο που κάνω το βράδυ πριν κοιμηθώ,(και όλη την διάρκεια της μέρας..αχαχχα) είναι να τσεκάρω facebook/instagram!Αλλά μπορώ να ζήσω και χωρίς ιντερνετ για κάποιες μέρες,οπως σε περίοδο διακοπών!

Η ερώτησή μου :  
Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο παρελθόν..σε ποια εποχή/δεκαετία θα ήθελες να ζούσες???Και γιατί!

It's your turn ladies!!

Μάχη:http://styliciousmyfriend.blogspot.gr/
Ιωάννα:http://fairiesofbeauty.blogspot.gr/
Eύα:http://fashioneveland.blogspot.gr/
Κατερίνα:http://letivaki.blogspot.gr/
Βασιλική:http://mybeautymap.blogspot.gr/
Μα μόνο 5???Πφφ..ήθελα να κάνω πολλές ακόμα,αλλά κάποιες τις είχαν ήδη δώσει το βραβειάκι!

33 comments:

  1. ωραίες απαντήσεις & ειλικρινείς !! δεν είσαι η μόνη εθισμένη :P
    πρόσθεσε και λίγο home decor .. why not? φιλιά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πάνω απ'ολα ειλικρίνεια!!!!!!!!!!
      χχχμμ δεν είναι και άσχημη ι΄δεα!!Ευχαριστώ πολύ και για το βραβειάκι!!
      Φιλάκια!!!!!!!

      Delete
  2. Το έκανες αμέσως τελικά!!! Μ' άρεσε και το δικό σου μότο, είναι από τις πιο όμορφες φράσεις και ταυτόχρονα χιουμοριστική! Εν τω μεταξύ σε όλο το δημοτικό έλεγα ότι θα γίνω διακοσμήτρια! Χαχαχα :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναιιι μου άρεσε πολύ και ήταν και γρήγορο!!!
      ΑΑ κι εσύ??ωραία!!Εμένα ακόμα καλά κρατεί η κάψα της διακοσμήτριας!! :D :D

      Delete
  3. unpaixtable!! φοβερ βραβειακι και "μεγεια" σου! :)

    ReplyDelete
  4. Ευχαριστώ πολύ πολύ Βίκη μου!
    keep blogging! Το λατρεύω το blog σου!
    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Εύα μου!!!!!!!!!
      Κι εγώ το δικό σου!! :) :) :)

      Delete
  5. a! σε ευχαρίστησα και δημοσίως μέσω της σελίδας μου! δες εδώ

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=232553910236610&set=a.125489640943038.27363.125455407613128&type=1&theater

    φιλάκιαααα

    ReplyDelete
  6. Καλά η ερώτησή σου άπαιχτη!!!! Ε ναι λοιπόν θα το κάνω! Αφού τελειώσω το προηγούμενο βέβαια! χιχι όσο για τη κατηγορία ιστολογίων εεε νομίζω συμφωνούμε!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κάνε πρώτα αυτό!!!!!!!!Εγώ α υπόλοιπα δεν τα έχω ξεκινήσει!!χαχαχα
      Μου φαίνονται πιο δύσκολα!!
      Ε μα,φτάνει πια!!!!

      Delete
  7. OOhhh Vicky μου mille grazie!!! :) :)
    Ευχαριστώ, ευχαριστώ!
    Φιλάκια πολλά! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχχαχαχα τίποτα Ιωάννα μου!!!!!
      Να το κάνεις,αν σ'αρέσει!!
      Φιλάκιαααααα!

      Delete
  8. Κούκλα μου σε tagαρα! Πήγαινε εδώ ~> http://teenage-girls-online.blogspot.gr/2013/10/tag-50-random-facts-about-me.html?m=1 για να το δεις! Φιλιά πολλά! <3

    ~Βανέσα Τρ.~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυ!!!
      Θα το δω σε λιγάκι!Φιλάκια!! :) :)

      Delete
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    όμορφες οι απαντήσεις σου και άκρως ενδιαφέρουσες!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύυυυυυυυ!!
      χιχιχι...χαίρομαι που το αναγνωρίζεις!!
      Καλημέρα!!!!!

      Delete
  10. Ταυράκι, έτσι εξηγείται η αγάπη στο φαγητό! Τέλειες απαντήσεις, κι η μαμά μου έχει μεγάλο βίτσιο με τη διακόσμηση, αφού θέλω να της κάνω δώρο μία υποτροφία να της φύγει το απωθημένο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχχ...έτσι εξηγείται η αγάπη μου για το ωραίο γενικά!!αχαχα!!
      Αχ τι καλό!Μακάρι να καταφέρεις να της κάνεις αυτό το δώρο!!!!!!!

      Delete
  11. καλημερα κοπελιτσα μου!
    πολυ ομορφες και ειλικρινης απαντησεις!
    να εισαι καλα! φιλακια πολλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα!!!!!!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκιααααααααα!

      Delete
  12. Πολυ ωραιες οι απαντησεις σου!! Διακοσμητρια ε? Πολυ ενδιαφερον..μηπως να αρχισεις καμια μικρη στηλη με ιδεες decor? ♥♥
    elliellaki13@GMail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναιιιι...δεν είναι άσχημη ιδέα!!!!!!!
      Μπορεί και να το τολμήσω!!!!!!!
      Φιλάκιααααααα Ελλη!!!!!!

      Delete
  13. Μπράβο για το βραβείο!!!! Έχεις δίκιο!! Αν ήταν να εξαφανιστούν κάποια blogs, ας ήταν εκείνα που δεν είναι αυθεντικά! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και είναι πολλά δυστυχώς τα μη αυθεντικά!και ακόμα περισσότερο αυτά που γλύφουν!! :D

      Delete
  14. απολαυστικές απαντησεις πραγματικα!!! παντα ευχομαι πολλα πολλα βραβεια!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!χιχι..Το ίδιο εύχομαι και για εσένα!!!! :D

      Delete
  15. Συγχαρητηρια για το βραβειακιιιι!!!! Πολυ ενδιαφερουσες ερωτησεις και μ αρεσαν οι απαντησεις σου!! Συμφωνω σε πολλα μαζι σου!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!! :) :)
      Απάντησα με κάθε ειλικρίνεια!!!!!!!!

      Delete
  16. do you know that you have been awarded??Check it doll!!
    kisses
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2013/10/i-ve-tagged-and-awardedagain.html

    ReplyDelete
  17. Τι ωραιες απαντησεις Βικυ μου ^^ σε ευχαριστω παρα πολυ για το βραβειο σιγουρα θα το κανω καποια στιγμη!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου!!!
      Να το κάνεις..είναι πολύ ενδιαφέρον!!!!

      Delete

Thank you for visiting my blog!!! ♥