Review | Dove Purely Pampering ! ♥

Helloooo ladies!!!!!!!

Purely Pampering...Δεν θα μπορούσε η ονομασία της νέας σειράς Dove να είναι περισσότερο αντιπροσωπευτική!
Καλόμαθε τον εαυτό σου με υπέροχες υφές και αρώματα,χωρίς να πληρώσεις μια περιουσία! 


 

Γενικά εκτιμώ την Dove σαν εταιρεία,όχι μόνο λόγω των πολύ ποιοτικών προιόντων της...αλλά και λόγω ιδεολογίας!Σίγουρα θα έχετε δει διαφημίσεις της Dove αλλά και την "Εκστρατεία για την Αληθινή ομορφιά",μια προσπάθεια διεύρυνσης και αλλαγής των σημερινών στερεοτύπων ομορφιάς!Δημιουργήθηκε λοιπόν το Ταμείο Αυτοεκτίμησης Dove Self-Esteem Fund (DSEF) με στόχο να βοηθήσει τις γυναίκες που υποφέρουν από έλλειψη αυτοεκτίμησης, έχοντας λάθος εντυπώσεις για το θέμα της εμφάνισης, με συνέπεια να μη μπορούν να αναπτύξουν όλες τις δυνατότητές τους.Λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ!

Τέλη Ιουλίου είχα την χαρά να παραλάβω μια υπέροχη μοσχοβολιστή τσαντούλα από την Dove!Η χαρά μου όπως καταλαβαίνετε ήταν τεράστια,όχι μόνο γιατί λατρεύω και εκτιμώ την Dove σαν εταιρία,αλλά και γιατί χρησιμοποιώ πολλά από τα προιόντα της καθημερινά και δεν τα αλλάζω με τίποτα!Τι καλύτερο λοιπόν από το να μπορέσω να δοκιμάσω την νέα αρωματική σειρά της Purely Pampering με Shea butter&warm vanilla πριν "βγει" στην αγορά!Tώρα θα μου πείτε..αφού παρέλαβα τα προιόντα τον Ιούλιο,γιατί κάνω το review τώρα!!Υπάρχει λόγος..Ηθελα καταρχάς να δοκιμάσω τα προιόντα επαρκώς πριν σας πω την γνώμη μου και δεύτερον,η μυρωδιά του με παραπέμπει σε κρύες,χουχουλιάρικες μέρες και νύχτες!Περίμενα λοιπόν να κρυώσει λίγο ο καιρός ώστε να μπορώ να ευχαριστηθώ το ζεστό και αισθησιακό άρωμα της βανίλλιας!

Με το που άνοιξα την σακουλίτσα,όλο το σπίτι μύρισε με Βούτυρο Καριτέ και ζεστή βανίλια..Αχχχχ!!Για να τα δούμε όμως αναλυτικά!!
 Shea Butter beauty bar with Vanilla scent 
Εμπλουτισμένο με 1/4 ενυδατική κρέμα (όπως όλα τα προιόντα της Dove)...κρεμώδες σαπούνι με υπέροχη μυρωδιά βανίλλιας!Αφήνει τα χέρια μου (και το σώμα μου) απίστευτα απαλό και βελούδινο!Το έχω αγοράσει ξανά...
Rate:A
 
 Deep Care Complex Hand Cream
Μία από τις αγαπημένες μου κρέμες χεριών ήταν η Dove Deep Care (λευκή συσκευασία με μπορντώ γράμματα)...και λέω "ήταν",γιατί πλέον αγαπημένη κρέμα χεριών της Dove είναι η purely pampering!!Εχει την αποτελεσματικότητα της κλασσικής,αλλά και απίστευτη μυρωδιά βανίλλιας!Την έχω στο κομοδίνο μου και την χρησιμοποιώ κάθε βράδυ!
 Rate: A-
 
 
Beauty Cream Wash
Υπέροχο κρεμοσάπουνο!!!!!!!Οτι πιο κρεμώδες έχω δοκιμάσει ποτέ!!Δεν κάνει τόσο πολύ αφρό όπως τα κλασσικά κρεμοσάπουνα αλλά αφήνει τα χέρια τόσοο απαλά!Και εννοείται μυρίζει απίστευτα.Κάθε φορά που πλένω τα χέρια μου,μυρίζει όλο το μπάνιο!
Rate: A
 
 
Nourishing Shower Gel
 Πολύ κρεμώδες και ενυδατικό αφρόλουτρο.Σε αντίθεση με άλλα αφρόλουτρα,τα ενυδατικά συστατικά του Dove με τεχνολογία Nutrium Moisture διεισδύει στις βαθύτερες στοιβάδες του δέρματος,ενυδατώνοντάς το!Με γλυκειά μυρωδιά βανίλλιας και Shea butter!Δυστυχώς μου φαίνεται ότι το άρωμα δεν είναι τοσο ωραίο όσο των άλλων προιόντων της σειράς!Δεν ξέρω αν θα το αγοράσω ξανά,λόγω αρώματος!
  Rate: A-
 
 Deep Care Complex Nourishing Lotion
Last but not least!!Σας άφησα το καλύτερο για το τέλος!!!Κάθε χειμώνα αγοράζω την Dove Visible Effects (παρόλο που δεν προτιμώ τα γαλακτώματα) γιατί είναι από τις πιο ενυδατικές λοσιόν που έχω δοκιμάσει ποτέ...Αυτό μέχρι που δοκίμασα την Purely pampering!Προσφέρει απίστευτη ενυδάτωση παρόλο που είναι λεπτόρευστη,απορροφάται άμεσα-κάτι που με βολεύει πολύ τον χειμώνα και ειδικά όταν βιάζομαι να ντυθώ-και μυρίζει ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!Ολη η σειρά μυρίζει βανίλλια και shea butter...η μυρωδιά όμως δεν είναι τόσο βαρυά,έντονη,ζεστή και υπερβολική!Κατι που συμβαίνει σε πολλά προιόντα με μυρωδιά βανίλλια (και πολλές φορές "αηδιάζω".δεν ξέρω αν συμβαίνει αυτό και σε άλλες).Μάλλον είναι το Shea butter που κάνει το άρωμα πιο "γήινο" ,ελαφρύ και ζεστό!Εξαιρετικό   προιόν που σίγουρα θα αγοράσω ξανά!

Rate: A+
 
Εσείς έχετε δοκιμάσει προιόντα από την νέα σειρά της Dove Pureply Pampering με Shea Butter&Vanilla???

41 comments:

  1. μεταμεσονύχτιες ανησυχίες!!χαχα!!
    δεν έχω πάρει τίποτε ακόμη από αυτή τη σειρά αλλά με προκαλεί να την μυρίσω τουλάχιστον!!
    ωραίο review! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα βλέπω κι εσύ νωρίς κοιμάσαι!!χαχαχ!
      Ειδικά το body lotion μυρίζει απίστευτα!!!!!!!!

      Delete
  2. πολύ καλό Review! δεν έχω δοκιμάσει κάποιο, αλλά με έψησες για την κρέμα σώματος!!! :) καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!
      Είναι εκπληκτική!Να την δοκιμάσεις!
      Καλό βράδυ!!!!!!

      Delete
  3. Τα εχω αγαπήσει κ εγώ......υπέροχο review....
    φιλιά πολλά!!
    Μαιρη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είδα το review σου!!!!!
      Φιλάκια Μαίρη μου!!!

      Delete
  4. Τη λατρεύω αυτή τη σειρά! Κι εμένα σε πιο κρύους καιρούς με παραπέμπει! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβώς!!!!Για τώρα που χειμώνιασε είναι ιδανική!!!!!!!!!!!!

      Delete
  5. υπέροχη σειρά πράγματι, φοβερό άρωμα και πραγματική ενυδάτωση <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλεια ενυδάτωση και άρωμα..όπως το λές!!Το σαπούνι και το κρεμοσάπουνο ήδη τελείωσαν!!

      Delete
  6. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι απ'αυτή τη σειρά αλλά λατρεύω τις λοσιόν της Dove!!!
    Και μετά από το υπέροχο review σου θέλω να τα δοκιμάσω οπωσδήποτε!!!

    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ το ίδιο!!Οπως και τα αφρόλουτρά της!!
      Φιλάκιαααααααα!!

      Delete
  7. Λατρεύω shea και βανίλια! Τέλεια προϊόντα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ!!!!!!!!!!!!!Μυρίζουν εκπληκτικά!
      Φιλάκια Μαριάννα!!!!!

      Delete
  8. Ήθελα παρα πολύ να δοκιμασω την κρεμα χεριων αλλα δεν την εβρισκα πουθενα και πηρα μια la petit marceillais:( Θα παρω σιγουρα το σαπουνακι χεριων για το φοιτητικο μου σπιτακι:):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nα το πάρεις!Θα μυρίζει όμορφα όλο το μπάνιο σου!!Ειδικά με το κρεμοσάπουνο!

      Delete
  9. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι απο αυτή την σειρά αλλά είναι γνωστή η αγάπη που έχω στα προιόντα της Dove!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ τα αγαπώ!Τα προιόντα τους είναι εξαιρετικά!!
      Δοκίμασε κάποιο και θα με θυμηθείς!!!!!!!!!

      Delete
  10. This is such a lovely post! I like dove products so much. Anyway, I am so happy to be checking your blog again!



    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog


    - Facebook
    - Bloglovin
    - Instagram @whatkennyhearts

    ReplyDelete
  11. Πω πω αυτη η σειρα ειναι υπεροχη...μυριζει καταπληκτικα...τα dove Πιστευω ειναι απο τα καλυτερα προϊοντα που κυκλοφορουν για το σωμα...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ!Εχω 2-3 προιόντα που περαγαπώ!Οπως πχ η κρέμα σώματος της σειράς!!!

      Delete
  12. αυτη η σειρα ειναι υπεροχη πραγματικα..μοσχομυριζει...τα dove ειναι απο τα καλυτερα προϊοντα σωματος που κυκλοφορουν..

    ReplyDelete
  13. Υπέροχο review θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω την κρέμα σώματος και χεριών.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τρέφω μια ιδιαίτερη αδυναμία στην κρέμα σώματος!!Είναι τέλεια!!!!!!!

      Delete
  14. Λατρεύω τά προιόντα τού Dove!!!Εχουν υπέροχο άρωμα!!!!
    Καλημέρα Βικάκι!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέραααααααα!Καλό Σαββατοκύριακο!!!!:) :)

      Delete
  15. θα την αναζητησω σιγουρα αυτη την σειρα!

    ReplyDelete
  16. Agapame tn etairia Dove!! <3 einai ekseretiki i piotita twn proiontwn tous..se kratane enidatwmeni oli mera kai pragmatikan mosxobolane!! :) :) An thes rikse mia matia k sto neo m post :) :)

    xoxo Stefania :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/pages/Colorfulblast/426217220765719

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εννοείται Στεφανία μου..είδα το ποστ σου!!!!Μ'αρέσουν πολύ τα outfits σου!!!

      Delete
  17. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα:)

    ReplyDelete
  18. το γαλάκτωμα το μύρισα πριν μερικές μέρες και πραγματικά είναι πολύ ωραίο!!!το αφρόλουτρο σαν μυρωδιά κι εμένα δεν με τρέλανε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα είναι φανταστικόοοοοοο!!Μου τελειώνει τώρα αλλά σίγουρα θα το αγοράσω πάλι!!!!!!!
      Το αφρόλουτρο δεν θα το αγοράσω ξανά..έχω δοκιμάσει και καλύτερα!!Πάντως από θέμα ενυδάτωσης είναι εκπληκτικό!

      Delete
  19. η dove ειναι εγγυηση.δεν εχω δοκιμασει καποιο απο αυτα αλλα εχω εμμονη με τα σαμπουαν της.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ δεν έχω δοκιμάσει ποτέ σαμπουάν!!Ειναι καλά??????

      Delete
  20. Εξαιρετικό review άλλη μια φορά Βίκυ μου...Μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα της dove και ειδικά οι body lotions (μεταξένια επιδερμίδα όταν τις χρησιμοποιείς) και τα αποσμητικά! <3
    Φιλάκια πολλά! :)

    ReplyDelete
  21. Ήρθα κι εγώ για επίσκεψη!!! τι τέλειο όνομα που έχει το blog σου!! Μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα dove!! Ειδικά οι κρέμες σώματος!! Τα συγκεκριμένα δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά τα έχω στο πρόγραμμα μόλις μου τελειώσουν αυτές που έχω τώρα..

    ReplyDelete
  22. Πολύ ωραία πραγματάκια, πρέπει να δοκιμάσω κάποια! Πέρνα από το μπλογκ σου έχω μία πρόσκληση!Καλό απόγευμα!

    ReplyDelete
  23. axxx thn agapwww auth th seira:)to arwma ths apla me trelainei!!exw dokimasei to sapounaki kai th nourishing lotion kai enai teleia,sigoura th dokimasw kai ta upoloipa!
    an theleis mporeis na episkefteis to blog mas kai na gineis melos ths pareas mas!th xaroume polu !! :)
    cherry2blossom.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Tα αγαπω τα dove! Πολυ ομορφο Post για αλλη μια φορα!:)

    Φιλια, Λενα!

    http://throughbluecupeyes.blogspot.gr/

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog!!! ♥