September-October faves! ♥

Γειαααααα σας κορίτσια!!
Τί κάνετε???

Πότε πέρασε πάλι αυτός ο μήνας???Νιώθω πραγματικά ότι οι μέρες πετάνε..Ελπίζω ο Νοέμβριος να μην περάσει τόσο γρήγορα..αν και ήδη είναι 5 Νοεμβρίου!!Μα είναι δυνατόν??Σε ένα μήνα και κάτι έχουμε Χριστούγεννα! :P

Αυτό όμως σημαίνει ότι ήρθε η ώρα για τα "Αγαπημένα του μήνα"!!!!!!! :) :)




Dove Purely Pampering Nourishing Lotion*
Υπέροχη σύσταση,λεπτόρευστη υφή..πολύ ενυδατική λοσιόν με εκπληκτικό άρωμα!Ζεστό άρωμα βανίλιας σε συνδυασμό με shea butter ιδανικό για τους φθινοπωρινούς μήνες!Εχω το συγκεκριμένο προιόν στην κατοχή μου από τον Ιούλιο αλλά ξεκίνησα να τo χρησιμοποιώ τους τελευταίους 2 μήνες!Κοντεύει ήδη να τελειώσει..εννοείται πως θα την αγοράσω ξανα!Ισως δοκιμάσω και το Body butter!Σύντομα θα κάνω review για όλη την σειρά Dove Shea Butter & Warm Vanilla!
~~~~~~~~~~~~~
Amazing formula,lightweight lotion with warm vanilla&shea butter scent!I really love it and i will definitely buy it again!I may also use the body butter from the same line!

Bvlgari Omnia
 Το αγαπημένο μου άρωμα εδώ και 10 χρόνια περίπου.Δυστυχώς το κατήργησαν και έχω στεναχωρηθεί απίστευτα πολύ.Μα είναι δυνατόν??Γιατίιιι να κάνουν κάτι τέτοιο???πφφ..Μόλις μου τελείωσε το 65ml,εχω ακόμα ένα 45αρι!Για να δούμε,πόσο θα μου κρατήσει!
~~~~~~~
My favourite perfume of all times!Saddly it has been discontinued! :(
I just finishes this 65ml bottle...but i have stocked up with a 45ml one! :)
Let's see how it will last! 

 Biotherm Skin Ergetic Non Stop Antifatique Moisturizer 
Γνωρίζετε πλέον πολύ καλά ότι η Biotherm Aquasource gel (σας έχω πρήξει το ξέρω αλλα πραγματικά είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει ποτέ) αλλά τον χειμώνα το δέρμα μου χρειάζεται κάτι πιο παχύ,βαρύ...κάτι περισσότερο ενυδατικό αφού το δέρμα μου αλλάζει και γίνεται πιο ξηρό!Ναι ναι..από μεικτό προς λιπαρό μετατρέπεται σε μεικτό προς ξηρό!Τέλεια!! :D
 Εκεί λοιπόν έρχεται η Βiotherm Skin Ergetic(πάλι...αγαπω την εταιρία) ,η οποία είναι μια ενυδατική ημέρας σε κρεμώδη υφή με αντιοξειδωτική δράση,περιέχει εκχυλίσματα φρούτων και λαχανικών και μυρίζει σαν εσπεριδοειδή και υποτίθεται ότι εξαλείφει σημάδια κούρασης!Ενα ακόμα στοιχείο που μου αρέσει είναι ότι το 95,7% των συστατικών είναι φυσικής προέλευσης! ;)
~~~~~~~~~~~
You already know that i adore Biotherm Aquasource non stop gel..but during the winter my skin needs something a little bit more hydrating!So,this Biotherm Skin ergetics seems ideal for me.It's a thick creamy moisturizer with antioxidants.It smells like oranges as it contain fruit and vegetable extracts.I reallyy really like this moisturizer...it's ideal for combination to dry skin types!

Nuxe Reve de miel
Το αγόρασα πριν 1 μήνα περίπου και έχω ενθουσιαστεί!!!!
Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει(και έχω δοκιμάσει άπειρα) από θέμα ενυδάτωσης!Αρχικά μου φάνηκε πολύ περίεργη η σύστασή του...και η μυρωδιά του.Φανταστείτε ότι απλώνεται στα χείλη σας ταχίνι με γεύση πορτοκάλι!Το νιώθω ακριβώς έτσι..και μυρίζει και σαν λεμόνι/πορτοκάλι!Η υφή του είναι πολύ παχιά,αλλά πλέον δεν με ενοχλέι γιατί τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά!Δεν με ενοχλεί το γεγονός ότι είναι σε βαζάκι γιατί το έχω στο κομοδίνο μου και το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ!Τα χείλη μου πάντα ήταν ξηρά και προβληματικά...αλλά πραγματικά με το Nuxe έχω βρει την υγειά μου!Οσες ψάχνετε κάτι πολύ ενυδατικό,δοκιμάστε το!
~~~~~~~~~~~~~
I bought it one month ago and i am impressed!!It is the best lip balm i have ever tried...and i have tried a lot!!!I love it's thick formula that smells like oranges!I use it every night and my lips finally feel velvet,smooth and moisturized!

Estee Lauder Ideal Light illuminator
Καθημερινά δεν φοράω βαρυά concealer,παρά μόνο αυτό το υπέροχο illuminator!Είναι το καλύτερο!!Καλύτερο και από το YSL.Φωτίζει πολύ την περιοχή και προσφέρει και κάποια κάλυψη.Νομίζω ότι δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό,υπάρχει πάντα στο νεσεσσέρ μου!Θα το αγοράζω για πάντα!!Είμαι ήδη στο 3ο tube!
~~~~~~~~~
In a daily basis i don't wear heavy concealer..just this amazing illuminator!It's the best i have ever tried,even better than YSL!It lightens up the undereye area and conceals lightly.I can't live without it and i always have it in my make up bag!

Mac Kinda Sexy
Οτι και να πω γι αυτό το κραγιόν είναι λίγο!Σας το έχω δείξει πολλές φορές και το εκθειάζω όπου βρω ευκαιρία!Υπέροχο ματ nude με ροδακινί υποτόνους ιδανικό για φθινόπωρο/χειμώνα!Πραγματικά πολύ πολύ αγαπημένο και όπως λέει και το όνομά του kinda..sexy!!
~~~~~~~~
One of my favourite nude lipsticks ever!I really love it's matte nude-peach shade,which is ideal for Fall/Winter!As its name claims,Kinda...sexy! :)
  
Dior Addict Shine 578 Diorkiss
Το φόρεσα πολύ το κραγιονάκι από Dior κυρίως όταν ήθελα να φορέσω κάτι πιο διακριτικό!Είναι αρκετά sheer αλλά με 2-3 στρώσεις δίνει έντονο φούξια χρώμα με glossy τελείωμα!Λατρεύω την σειρά Dior Addict Shine όχι μόνο για τις αμέτρητες επιλογές σε εκπληκτικά χρώματα αλλά και για την ενυδάτωση που προσφέρουν!Είναι πραγματικά υπέροχα.Δυστυχώς έχω μόνο 2!
~~~~~~~~~~~~
I wore this lipstick a lot the past couple of months,mostly when i wanted some colour but not something matte and overwhelming!It is a little bit sheer but with 2-3 coats it gives a gorgeous hot pink glossy colour!I really love this Dior Addict Shine line and i want to but more!

Revlon Colorburst Raspberry Pie
Αλλο ένα υπερ-ενυδατικό κραγιόν και μάλιστα σε τέλειο χρώμα!Μου θυμίζει πολύ το Mac Rebel,μόνο που δεν είναι τόσοο σκούρο και φυσικά είναι αρκετά πιο glossy καθώς είναι lip butter! ;)
Δείτε photos στο review!
~~~~~~~~~~~
Another super moisturizing lipstick from Revlon this time!It reminds me of Mac Rebel,but this one seems a little bit less dark and obviously more glossy,as it is a lip butter! ;)
Check the review for photos!

Mac Kinda Sexy,Dior Addict Shine 578 Diorkiss,Revlon Colorburst Raspberry Pie

Rimmel Scandal Eyes Waterproof Khol Kajal in Nude
Το χρησιμοποίησα αρκετά και αυτούς τους μήνες στο εσωτερικό του κάτω βλεφάρου για να φωτίσω το βλέμμα μου!Κάνει πολύυυ καλή δουλειά!Πλέον το προτιμώ (τουλάχιστον για καθημερινό απαλό μακιγιάζ) από το κλασσικό μαύρο μολύβι!Γλιστράει πολύυ εύκολα στο waterline και είναι κρεμώδες.Είναι πλέον αναπόσπαστο μέρος του μακιγιάζ μου! I used it a lot during September/October on the waterline to brighten my eyes!It does a very good job!! :D It slides easily on the waterline as it's very creamy!

Mac Studio Moisture Tint spf15
Δεν φοράω Foundation και δεν έχω κανέναααα στην συλλογή μου!Σε καθημερινή βάση δεν φοράω τίποτα απολύτως..αν θέλω όμως να πάω κάπου καλά ή έχω να πάω σε κάποια κοινωνική υποχρέωση χρησιμοποιώ το υπεραγαπημένο Moisture tint από Mac!Είναι τόσοοο ελαφρύ που αισθάνομαι ότι φοράω απλά την ενυδατική μου.Εχει πολύ ελαφριά κάλυψη,οπότε είναι μόνο για όποια αναζητα την μικρότερη δυνατή κάλυψη αλλά ομοιομορφία και λάμψη στο δέρμα.
~~~~~~~~~~~~~~~~
I don't ever wear foundation and i don't have one in my collection!In a daily basis i just wear my moisturizer...if i have to go somewhere nice,i wear the Studio Moisture Tint from Mac!It's simply a moisturizer with colour and spf15.I really love it because i feel like wearing just my moisturizer! ;)  

Annabelle Café Latte
Διπλή σκιά σε φυσικές αποχρώσεις και σε χρώματα που προτιμώ!Η σαμπανιζέ σκιά δεν γράφει τόσοο καλά και χρειάζεται λίγη πίεση,αλλά η καφέ εχει απίστευτα έντονη απόδοση!Την χρησιμοποίησα πολύ τους τελευταίους 2 μήνες και θα εξακολουθήσω όπως φαίνεται!Δεν υπάρχει η συγκεκριμένη μάρκα στην Ελλάδα (..νομίζω),καθώς η μάρκα είναι Καναδέζικη! 
~~~~~~~~~~~
If i was in a mood for empassize my eyes,i used this eyeshadow duo.The champagne shadow doesn't have a good quality and needs some work in order to show...but the brown one is amazing!!!!!!!!I really like this eyeshadow duo!

Kiko
Οταν βαριέμαι να βαφτώ με κάτι πιο έντονο ή πιο απαιτητικό (όπως το παραπάνω) απλώνω αυτη την κρεμώδη χρυσή σκιά από την Kiko!Μ'αρέσει πάρααα πολύ και αν υπήρχαν στην Ελλάδα θα αγόραζα κι άλλες αποχρώσεις!
~~~~~~~~~~~~~~
When i am veryyy bored of wearing eyeshadows,i just use this golden cream eyeshadow by Kiko!I reallyyy like it and i would totally buy more if there was a Kiko store in Greece! 

Shiseido Luminizing Satin Face Colour j RD103 blush
Ηταν δώρο με ένα περιοδικό (δεν θυμάμαι ποιο) τον προηγούμενο μηνα!Ευτυχώς το πήρα και δεν το μετάνιωσα καθόλου.Είναι τέλειοοο!Τόσο βελούδινη και αέρινη η υφή του.Πραγματικά μου αρέσει πάρα πολύ!Και το χρώμα είναι αρκετά γλυκό...κοραλορόζ απαλό!
~~~~~~~~~~~~~~~
Amazingggg blush...soo velvet and airy!Beautiful light coral pink colour! :)



Real Techniques Buffing Brush
Αγαπημένο πινέλο από την Core Collection!Το χρησιμοποιώ για να απλώνω το moisture tint! :)
Είναι τόσοο απαλές οι τρίχες και απλώνει το προιόν ιδανικά!
Το αγαπώ...και θέλω να αγοράσω κι άλλα!  
~~~~~~~~~~~~~~
I really love this brush from the Core Collection!I use it to apply the Moisture tint. :)
It is sooo smooth and applies the product perfectly!
I want to buy more of the Real Techniques Collection! 

Kiko eyeshadow/Rimmel Scandal Eyes Waterproof Khol Kajal in Nude/Annabelle duo

 Πώς σας φάνηκαν τα αγαπημένα μου??Εχετε δοκιμάσει κάποιο προιόν??? ♥



45 comments:

  1. Σε οικτίρω που έχεις τόσο τέλειο δέρμα και δε χρειάζεσαι κάλυψη! Ειλικρινά τη βαριέμαι αυτή τη διαδικασία κάθε πρωί.... το κονσιλερ ποιο είναι στη φωτό; Δεν μπορώ να διακρίνω καλά σνιφ

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα καλέ δεν έχω τέλειο δέρμα!!Απλά βαριέμαι να φορέσω!Και δεν μου αρέσει και η αίσθηση του make up πάνω στο πρόσωπό μου!!
      Χμμ στην πανω πανω φωτό είναι το χρυσό τυπου στυλό ανάμεσα στην σκιά annabelle και το κραγιόν Dior!

      Delete
  2. καθε φορα ζηλευω τα προϊοντα που δειχνεις....τα κραγιονακια φαινονται υπεροχα...αχ και γω βαριεμαι να βαζω make up αλλα πρεπει..εισαι πολυ τυχερη...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Axx σε ευχαριστώ Βασιλική μου!!
      Οντως τα κραγιονάκια είναι τέλεια!!!!!!!!
      Πρέπει,δεν πρέπει...εγώ δεν το αντέχω!!! :D :D

      Delete
  3. Το ρουζ από τη Shiseido καταπληκτικό! Στη φωτογραφία με το φλας ειδικά που φαίνονται και οι ιριδισμοί του έρωτας!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι όντως εξαιρετικό και σαν χρώμα και σαν υφή!Αν δεν ήταν τόσο ακριβό θα το αγόραζα full size!! :D

      Delete
  4. Tέλεια όοοολααα!! Τα κραγιόν υπέροχα ειδικά το mac και το revlon! Τα nude eyeliners δειχνουν υπεροχα στο εσωτερικο του ματιου! Εγω χρησιμοποιω ενα της erre due!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Μπέτυ μου!!Και τα 3 κραγιονάκια τα αγαπώ!!Οπως και όλα τα κραγιόν μου!!χαχαχα!!
      Ααα ωραία και τα μολύβια της Erre Due!!!

      Delete
  5. ta kragion einai ola yperoxaaaaa!!!!!!!

    www.miouprincesslovespink.blogspot.gr

    www.facebook.com/miouprincesslovespink

    ReplyDelete
  6. Έλαααααα!!! Για να συντομεύει το review των Dove!!!
    ;-)
    Η συγκεκριμένη λοσιόν είναι ΕΡΩΤΑΣ!!!
    Όμορφη ανάρτηση, κούκλα μου!
    Φιλάκια πολλά!!
    Και... καλό μήνα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. axxaxaxaxa πρέπει πρέπει!!Γιατί θα με δείρουν!!Τα έχω 4 μήνες τα προιόντα!!χαχαχ!
      Ευχαριστώ πολύυυυυ!Πάντα μου φτιάχνεις την διάθεση με τα σχόλιά σου!!
      Φιλάκιαααααααα,Καλό Μήναααααα!!
      Ααααααα,αυτό σημαίνει νέο ποστ από εσένα!Πάω να δω!!!!!!

      Delete
  7. Μα γίνεται να έχεις τόσα αγαπημένα και να μην έχω δοκιμάσει κανένα; Αυτό το πινέλο το θέλω και εγώ! Είναι όλα πανέμορφα <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα εύχομαι να τα δοκιμάσεις σύντομα!! :) :)
      Το πινέλο είναι σούπερ!!! :D

      Delete
  8. Φαίνονται τέλεια!!! Τα θέλω ολα!!!

    ReplyDelete
  9. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου και μου άρεσε πολύ η παρουσίαση που τους έκανες και οι δύο πρώτες φωτογραφίες πολύ ομόρφα προσεγμένες μπράβο σου!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!
      Προσπαθώ για το καλύτερο!! :D :D

      Delete
  10. xmmm...δεν εχω δοκιμασει πολλα απο αυτα! θα τα δω σιγα σιγα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E σιγά σιγά!!!!!!!!χιχιχι!!
      Είναι όλα τέλειαααααα!! :)

      Delete
  11. καλημερα!!
    υπεροχη παρουσιαση!
    τελεια ολα!
    φιλακιαα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ τόσοο πολύ!!!!
      Φιλάκιαααααα!!! :) :)

      Delete
  12. Όλα πολύ όμορφα!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. Από τις ωραιότερες σειρές της Dove η Shea Butter & Warm Vanilla! Και εννοείται αγαπάμε Real Techniques! Μπράβο, τέλεια τέλεια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ!!!!!!!!Και ειδικά η λοτιόν είναι το καλύτερο προιόν της σειράς κατά την γνώμη μου!!!
      Φυσικά και αγαπάμε...χαχαχ..και θέλουμε κι άλλα!!! :D :D

      Delete
  14. Ciao Vickyyyyyyyyyy!!! How many lovely products you liked the in the last months, they all inspire me! Have used the Dove lotion as well and totally love it, one of the best! I have the Kiko creamy eyeshadow and is very nice!! Kisses and hugs my dear, have a beautiful evening! Mwaaaaaaah!:**♥

    ReplyDelete
  15. Μόνο εγώ δεν πρόλαβα αυτό το ρουζ τελικά! Την κρεμούλα αυτή την έχω δοκιμάσει και εγώ μαζί με τον αντίστοιχο ορό.....υπέροχο το αποτέλεσμά τους σε συνδυασμό!Το ποστ σου με ξεσήκωσε....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωχχχχ...:(
      Μπορεί να το ξαναβάλουν!!!!!!!!
      Αχ μην μου λες τέτοια!!Δεν πήρα τον ορό....αλλά πηρα την κρέμα νύχτας η οποία μου έχει τελειώσει!
      Φιλάκιαααααα!!

      Delete
  16. Υπέροχα όλα! Το ένα καλύτερο απ το άλλο.. Εχμμ... νομίζω ότι τα 'χω παρά καθυστερήσει τα δικά μου... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολυ Ανδριάνα μου!!!
      Να τα κάνεις να τα δουμε!!Οκ,ακόμα έχεις λίγες μέρες!! :)

      Delete
  17. το ρουζάκι κι εγώ το πήρα και μου άρεσε πάρα πολύ!

    ReplyDelete
  18. Tι υπέροχα είναι όλα; Ούτε εγώ φοράω make up καθημερινά όχι γιατί δεν το έχω ανάγκη αλλά γιατί αν φοράω απο τα 20 μου καθημερινά στα 40 δεν θα βλέπομαι :P Έχεις βραβειάκι: http://luckystar21.blogspot.gr/2013/11/liebster-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώωωωωωω πολύ για το βραβείο!!!!!!!! :) :)

      Delete
  19. Χρησιμοποιω και εγω το body butter της dove! Υπεροχοοοοοοο!! Και εχω και το αρωμα στο πρασινο μπουκαλακι ομως! Πολυ ωραια τ υπολοιπα πραγματακια σου!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To έχω μυρίσει στο πράσινο αλλά δεν μου ταίριαξε!Δυστυχώς μου ταίριαξε το καφέ...αλλά καταργήθηκε...πφφ!!!

      Delete
  20. Πόσο πιο ωραία μπορεί να είναι τα προιόντα σου κορίτσι? Η κρέμα ακούγεται πολύ καλή!! Το πινέλο θα το δοκιμάσω πολύ σύντομα.... το ρουζάκι δυστυχως δεν το πήρα ούτε εγώ, αλλά έχω τοοοσα ρουζ που........ ποτε να τ αβλαώ??χεχε
    πολλά φιλιά
    Μαιρη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xixixix ευχαριστώ Μαρία μου!!!
      Η κρέμα είναι σούπερ!!Αλλά πιο καλή ακόμα ειναι η aquasource!!
      Αχαχχα άσε εχω κι εγώ αρκετά αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ!!!
      Φιλάκιαααααααα!

      Delete
  21. απαπαπα μα ολα τελεια φαινονται Βικυ μου, αχ το kinda sexy το θελωωω τοσο !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώωωωωω!!Το Kinda sexy μου είναι απαραίτητο!!!Να το αγοράσεις!! :D

      Delete
  22. Το Reve de Miel πρέπει να το δοκιμάσω οπωσδήποτε. Τέλεια όλα!

    ReplyDelete
  23. Ωραία αγαπημένα.. Αυτό με το άρωμα το έχω πάθει και εγώ!! Και δεν είχα προλάβει να πάρω μια μεγάλη συσκευασία να έχω για το μέλλον!! :/

    ReplyDelete
  24. αααχ ποσο τελεια είναι όλα! με κάνεις να θέλω να πάω για ψώνια τώρα τώρα τώρα!

    ReplyDelete
  25. Τη συγκεκριμενη ενυδατικη απο Βiotherm ομολογω δεν την εχω ακουστα! Ευκαιρια για research! :)
    Thanks για το post, μου δινεις homework, χιχιχι!

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog!!! ♥