What's in my Shower!!!!!! ♥

Helloooo ladies!!!!!!!

Σίγουρα όλες έχετε δει το "What's in my shower tag" από ξένες youtubers(το έχω δει όμως σίγουρα και σε ελάχιστα Ελληνικά blogs)!Είναι τόσοοο απολαυστικά όλα.Τρελαίνομαι να βλέπω τι προιόντα έχουν άλλες κοπέλες στο μπάνιο τους...(γενικά μ'αρέσει να βλέπω τι αγοράζουν άλλοι,ακόμα και στο super market!:P).Ελπίζω να το κάνουν και άλλες και να μην είναι η μόνη περίεργη!! :D

Για να δούμε λοιπόν..τί έχω στο μπάνιο μου???
Timotei φρεσκάδα&καθαριότητα
To χρησιμοποιώ μία φορά την εβδομάδα από το καλοκαίρι και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένη!Εχω δοκιμάσει κι άλλα καθαριστικά/clarifying shampoos αλλά ολα,εκτός από αυτό,μου ξήραιναν πάρα πολύ τα μαλλιά.Το συγκεκριμένο καθαρίζει τα λιπαρά μαλλιά μου ικανοποιητικά,αφήνοντάς τα αρκετά απαλά!


  Elvive Δράση Αργινίνη σαμπουάν &
 Elvive Δράση Αργινίνη μάσκα
Τους τελευταίους 2 μήνες χρησιμοποιώ το σαμπουάν αλλά και την μάσκα της σειράς με αργινίνη συνδυαστικά.Μπορώ να πω ότι μου αρέσουν αρκετά και τα 2 αλλά δεν έχω ενθουσιαστεί! Εχω σίγουρα δοκιμάσει πολύ καλύτερα προιόντα περιποίησης μαλλιών!Δεν θα τα αγοράσω πάλι σύντομα..Θέλω να δοκιμάσω κι άλλες μάρκες!
Η μάσκα πάντως είναι αρκετά καλή...αφήνει τα μαλλάκια μου πολύ απαλά αλλά και πάλι δεν την θεωρώ top!Προτιμώ την ροζ gliss...:)

Bioderma Sebium Foaming Gel
 E τι να πώ τώρα για αυτό το καταπληκτικό προιόν??!Το αγαπώ και σας το έχω πει πολλέςςς φορές!!Για λεπτομέρειες διαβάστε το review!Υγ..Το έχω στο ντουζ μου γιατί το χρησιμοποιώ μόνο βράδυ!Το πρωί πλένομαι συνήθως μόνο με νεράκι!

Apivita Intimate Daily
Το χρησιμοποιώ καθημερινά κατά την διάρκεια του βραδυνού ντουζ για την υγιεινή της ευαίσθητης περιοχής και μου αρέσει πάρα πολύ λόγω του το ότι είναι αρκετά ήπιο (ιδανικό για καθημερινή χρήση)αλλά και λόγω αρώματος!Περιέχει χαμομήλι,που είναι γνωστό για την καταπραυντική και καθαριστική του δράση αλλά και πρόπολη (που όπως διάβασα,γιατί δεν γνώριζα) που δεν επιτρέπει την ανάπτυξη των παθογόνων μικροοργανισμών.

Miss Sandy Balsam
Εχω καταργήσει τα conditioner εδώ και χρόνια γιατί νιώθω ότι δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στα μαλλιά μου και είναι πεταμένα λεφτά!Αλλά πραγματικά αυτό είναι ένα από τα προιόντα που δεν θα σταματήσω ποτέ να αγοράζω!Είναι ελληνικής εταιρίας...και δυστυχώς δυσεύρετο!Παλιότερα το έβρισκα πολύ πιο έυκολα σε super market.Τώρα δυστυχώς έπρεπε να επικοινωνήσω με την εταιρία για να το βρω. :(
Anyway,σημασία έχει ότι είναι το καλύτερο μαλακτικό που έχω δοκιμάσει ποτέ!Εχω πολύ γλυκές αναμνήσεις από όταν ήμουν πολύ πολύ μικρή (περίπου 4-5 χρονών) και με έλουζε η μαμά μου.Θυμάμαι να την παρακαλάω να μην μου τα ξεβγάλει πολύ για να μην φύγει η απίστευτη μυρωδιά του!Αχχχ...♥ ♥ ♥



Bioplasis Αφρόλουτρο peeling
Μυρίζει τέλειαααααα!!Το χρησιμοποίησα ήδη αρκετά (έχει φτάσει κάτω από την μέση) και μπορώ να πω ότι είναι ένα από τα αγαπημένα μου προιόντα από συνδρομητικό κουτάκι!Εκτός από την τέλεια μυρωδιά μαστίχας,αυτό που μου αρέσει στο προιόν είναι η πρακτικότητά του!Αφρόλουτρο και Peeling μαζί!!Γρήγορο και αποτελεσματικό(για όταν βαριέμαι να χρησιμοποιήσω πιο πηχτό peeling)! Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να το αγοράσω στο μέλλον.

Fa Cream&Oil Silk&Magnolia
Το τελευταίο μου απόκτημα!Μετά το αγαπημένο μου cocoa&coconut από την Fa,είπα να δοκιμάσω άλλο ένα αφρόλουτρο από την σειρά cream&oil!Αχχ,μυρίζει τόσοοο όμορφα!Λουλουδάτα,αλλά όχι υπερβολικά γλυκά!Μ'αρέσει πολύ...αλλά όχι όσο το πολυαγαπημένο μου cocoa&coconut!

Dove Purely Pampering
Αλλο ένα υπέροχο αφρόλουτρο,ειδικά για αυτό τον κρύο φθινοπωρινό καιρό!Πόσο μ'αρέσει να κάνω ντουζ και να απλώνω αυτό το κρεμώδες και πολύ αισθησιακό αφρόλουτρο!Μυρίζει ζεστή βανίλλια και είναι ότι πρέπει για ένα χαλαρωτικό,ζεστό μπανάκι!Αφήνει το δέρμα μου απίστευτα απαλό και συνδυάζοντάς το με την ενυδατική λοσιόν της σειράς,κρατάει το άρωμα μέχρι το πρωί!

Sephora Chic Guimauve Shower Gel(LE)

Mυρίζει απίστευτα!!!Mου θυμίζει την White Musk Libertine!
Γλυκειά,ζεστή,λουλουδάτη μυρωδιά...Το χρησιμοποιώ σπάνια γιατί δεν θέλω να μου τελειώσει!! :D :D Και μένει όληηη μέρα στο σώμα,ειδικά αν χρησιμοποιήσω μετά και το body lotion!! ♥


Ps..Οπως βλέπετε έχω αρκετά αφρόλουτρα στο ντουζ μου,κι αυτό γιατί ανάλογα με την ωρα και την διάθεση,χρησιμοποιώ και διαφορετικό!!Οπότε,θέλω να έχω πολλές επιλογές!


Soap & Glory Flake Away Body Scrub

Αγαπημένο scrub!Μυρίζει υπέροχααααα!Μου θυμίζει το άρωμα Miss Dior!Σίγουρα μόλις τελειώσει θα το αγοράσω σε full size ;)
Ps.το κέρδισα σε διαγωνισμό της Σοφίας (carousel coral).

Bic Soleil
Τα ξυραφάκια μου! :)

Θέλω να σας tagαρω ΟΛΕΣ!!!!Αλλά...δεν θα το κάνω!! :P
Σίγουρα έχω ξεχάσει πολλές..αλλα προσπάθησα πολύ να σας θυμηθώ όλες!Είμαστε πάραα πολλές!Οπότε κορίτσια,ταγκάρετε εσείς τις υπόλοιπες αν θέλετε!
Γωγώ-Τζένη(Αν και νομίζω το έχετε κάνει στο παρελθόν)    
Ελενα
Hλιάννα

77 comments:

  1. A τέλειο ποστ !
    Ζήλεψα τα μάλα!
    Θα το κάνω και εγώ κάποια στιγμή! :)

    Το δικό σου είναι σούπερ!
    Αγαπώ απιβιτα!

    Φιλιά πολλά! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ηλέκτρα!!!!!!!!
      Να το κάνειςςςς...θέλουμε πολύ να δουμε τι προιόντα χρησιμοποιείς στο μπάνιο σου!!
      Φιλάκια!!

      Delete
  2. Πράγματι πάρα πολύ ενδιαφέρον tag! Κι εμένα μου αρέσει πολύ να βλέπω τέτοια...Κάποια από τα προϊόντα σου τα έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ κατά καιρούς... :)
    Ευχαριστώ για το tag Βίκυ μου (btw είμαστε 3 γυναίκες στο σπίτι οπότε φαντάζεσαι τι γίνεται στο δικό μου μπάνιο :P )
    Φιλάκια πολλά πολλά! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Θωάννα μου!!!
      Πωπω θα έχετε πολύ πράγμα!!Εγώ είμι μοναχούλα σπίτι!!!
      Φιλάκιαααααααα!!

      Delete
  3. Τέλειο tag!! Ευχαριστώ πολύ που με τάγκαρες κορίτσι θα το γράψω όσο πιο σύντομα μπορώ!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώωωωωω!!
      Θα χαρώ πολύ να δω τα προιόντα που χρησιμοποιείς!! :) :)

      Delete
  4. Τέλεια ιδέα!!!! Όντως δεν το έχω δει ούτε εγώ σε ελληνικά blogs!! Σ' ευχαριστώ πολύυυ πολύ για το tag Βίκυ μου και θα το κάνω πολύ σύντομα!!! Πολλά τα έχουμε ίδια!!! Κι εγώ έχω αγαπήσει τη νέα σειρά από Dove!! :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eυχαριστώ Ντίνα μου!!!!!!!!!
      Αααα ωραία!!Αρα συμφωνούμε ότι είναι πολύ καλά προιόντα!περιμένω να δω και όλα τα δικά σου!! :)
      Φιλάκιαααααααα!!

      Delete
  5. Thanks για το tag! Αν το κάνω νομίζω θα τρομάξετε βέβαια.... Βλέπω και κάποια κοινά προϊόντα!!
    Φιλάκια πολλά!
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχχαχαχα δείξε μας όσα χρησιμοποιείς αυτη την περίοδο!!Κι εγώ στα ντουλάπια έχω πολλά ακόμα αφρόλουτρα-σαμπουάν-μάσκες κλπ!!
      Φιλάκιαααααααα!

      Delete
  6. αααααααχ καλα ολα αλλα εγω κολλησα στο soap and glory!!!!!!! ποσο θα ηθελα να τα εχουμε εδω!! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D Είναι υπέροχοοοο και μυρίζει καταπληκτικά!!!!

      Delete
  7. Πόσο τέλειο ποστ!
    Ευχαριστώ πολύ για το tag!!!!
    Μου άρεσαν όλα όσα έχεις αλλά ιδιαίτερα το gel Apivita & το Bioderma! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Εύα μου!!!!!!!!!!
      χιχιχι ξέρεις ότι το bioderma το λατρεύω!!!! ♥

      Delete
  8. Ευχαριστώ Πολύ Βικάκι για το tag θα το κάνω σύντομα <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. θα χαρώ πολύ να δω τα προιόντα που χρησιμοποιείς!! :)

      Delete
  9. Πολύ όμορφο post!! Σίγουρα θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία κ θα σου αφήσω το link κιόλας :)
    Σ'ευχαριστώ για το tag <3

    Ειρήνη by dreamofbeauty22.blogspot.gr
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
      Να το κάνεις...γιατί έχω περιέργια!!χαχαχα!!

      Delete
  10. oooo thank you, thank you! Θα το κάνω σύντομα, πολύ ωραίο!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D Θέλω να δω τι προιόντα χρησιμοποιείς στο μπάνιο σου!!!χιχι!!
      Φιλάκιαααααααααα!

      Delete
  11. Πολύ ωραίο το Post σου και πολύ ενδιαφέρον :)

    ReplyDelete
  12. thank you doll,Θα το κανω συντομα...πολυ ωραια πραγματακια εχεις στο μπανιο..εχουμε πολλα κοινα..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Θα περιμένω!!!!!!!!!!!
      Σε ευχαριστώ!!!

      Delete
  13. Πολύ ωραίο tag! Το έχω δει κι εγώ από ξένες YouTubers!
    Ευχαριστώ που με σκέφτηκες και μάλλον θα το κάνω κι εγώ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ γνωστό...μ'αρέσει πολύυυ να το βλέπω!!!!!!!!!!
      Εσένα βρε δεν θα σκεφτώ??Θα περιμένω να το δω...φιλάκιααααααααα!

      Delete
  14. Τι ωραίο ποστ!!!! :) :) Εντάξει με έχεις κάνει να θέλω τρελά να δοκιμάσω το miss sandy balsam...η αναζήτηση ξεκινά!!! :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!
      Αχχχ ναι να το δοκιμάσεις!παλιότερα το έβρισκα σε μάρκετ αλλά πλέον δεν το βλέπω πουθενά!Επικοινώνησα όμως με την εταιρία,τους έδωσα την διεύθυνση μου και μου είπαν που είναι το κοντινότερο κατάστημα που το πουλάει!Ευτυχώς ήταν κοντά μου!Μου είπαν επίσης ότι το έχουν όλα τα praktiker!!

      Delete
  15. Tέλειο Tag! Εννοείται ότι και εγώ λατρεύω να "κρυφοκοιτάζω" τι έχουν και τι αγοράζουν οι άλλοι! χιχιχι! Το Miss Sandy που μπορούμε να το βρούμε καλέ;;; (Με έβαλες σε πειρασμό με την περιγραφή!) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώωωωωωωω!!
      Χιχιιχ ευτυχώς δεν το κάνω μόνο εγώ!! :D :D
      Παλιότερα το έβρισκα σε κάποια μάρκετ..πλέον πουθενά!Επικοινώνησα όμως με την εταιρία (τους έδωσα την διεύθυνση μου) και μου είπαν το κοντινότερο κατάστημα που το πουλάει!ευτυχώς ήταν ενα μινι μαρκετ πολύυυυυυυυ κοντά στο σπιτι!Επίσης μου είπαν ότι το πουλάνε όλα τα Praktiker!!

      Delete
  16. Τέλειο tag......Ευχαριστω πολύ που με σκέφτηκες......θα το κανω σιγουρα γτ το αγαπησα!!! Αυτο το μαλακτικο με κανει να σκασω που δεν το ξερω...που θα το βρω??
    φιλια
    Μαιρη

    ReplyDelete
    Replies
    1. EΥχαριστώ Μαίρη μου!!!Να το κάνεις γιατί θέλω να το δω!!χαχαχα!

      Παλιότερα το έβρισκα σε κάποια μάρκετ..πλέον πουθενά!Επικοινώνησα όμως με την εταιρία (τους έδωσα την διεύθυνση μου) και μου είπαν το κοντινότερο κατάστημα που το πουλάει!ευτυχώς ήταν ενα μινι μαρκετ πολύυυυυυυυ κοντά στο σπιτι!Επίσης μου είπαν ότι το πουλάνε όλα τα Praktiker!!

      Delete
  17. Σε ευχαριστώ πολύ για το tag! <3 Ζήλεψα παράφορα το Soap & Glory Flake Away Body Scrub!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχχ...το βάζω με το σταγονόμετρο,μην τελειώσει!!!!!!!!! :D :D

      Delete
  18. ευχαριστώ για το tag!!!! είναι πολύ ενδιαφέρον και μου άρεσαν πολύ τα προιόντα σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ Χαρά μου!θα χαρώ πολύ να δω και τα δικά σου προιόντα!!!

      Delete
  19. μμμ θα το ψαξω και εγω αυτο το conditioner!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Παλιότερα το έβρισκα σε κάποια μάρκετ..πλέον πουθενά!Επικοινώνησα όμως με την εταιρία (τους έδωσα την διεύθυνση μου) και μου είπαν το κοντινότερο κατάστημα που το πουλάει!ευτυχώς ήταν ενα μινι μαρκετ πολύυυυυυυυ κοντά στο σπιτι!Επίσης μου είπαν ότι το πουλάνε όλα τα Praktiker!!

      Delete
  20. Πολύ ωραίο tag και σε ευχαριστώ πολύ για το tagarisma έχουμε και αρκετά κοινά αλλά θα πρέπει να κάτσω να κάνω ενα ξεκαθάρισμα γιατί αν δείξω όλα αυτά που έχω στο μπάνιο μου δεν με φτάνουν 10 σελίδες χι χι χι!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχαχχαχ φαντάζομαι!!
      Βασικά δείξε μας αυτά που χρησιμοποιείς αυτό το διάστημα!κι εμένα τα ντουλάπια είναι γεματα με αφρόλουτρα-σαμπουαν κλπ...αλλά έδειξα αυτά που χρησιμοποιώ τώρα!
      Φιλάκια!!!!!!!!

      Delete
  21. Όταν έλεγες να μας ταγκάρεις όλες εννοούσες πόσες ακριβώς; Δε νομίζω να έμεινε και κάποια απέξω χιχι

    Καλά για τις γνώστες αγάπες Dove & Soap&glory δε θα μιλήσω αλλά τα Fa έχω χρόνια να τα δοκιμάσω και πρέπει να κάνω πάλι αυτήν την κίνηση μου φαίνεται, όπως και για Sephora...

    Αν και δεν έχω λιπαρά μαλλιά επειδή το Pantene για βαθύ καθαρισμό μου έφερνε ξηροδερμία, λέω να δοκιμάσω το timotei και βλέπουμε...

    Αν όχι αύριο, θα το ετοιμάσω μες στο σουκου!!!!

    Merci cherie!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχχαχα προσπάθησα!!Μου ξέφυγαν κάποιες!!χαχαχα!!

      Αχχχ τέλεια τα soap&glory!!!Να δοκιμάσεις Fa...ειδικά το κακάο-καρύδα!!!!!!!!
      Το timotei ειναι σούπερ..θα το ξαναπάρω μόλις τελειώσει!!

      Φιλάκιαααααααα!!!

      Delete
  22. Πωπω τέλεια πραγματάκια έχεις!!!Θέλω τόσο να δοκιμάσω soap & glory!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ Θεοδότα μου!!
      Αχχ είναι τέλειο!Θέλω κι εγω να δοκιμάσω κι άλλα!!

      Delete
  23. Έχεις βραβείο!
    http://beautyintl.blogspot.gr/2013/11/liebster-award.html

    ReplyDelete
  24. Έχεις βραβείο!
    http://beautyintl.blogspot.gr/2013/11/liebster-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώωωωωωωωωωω!Θα το δω σε λιγάκι!!!!!!!!!!!

      Delete
  25. Ειναι ολα τελεια οσα εχεις στο μπάνιο σου!! εχω κολλησει μα τα αφρόλουτρα Fa τελευταια!! φιλια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ Δώρα μου!!!!!!
      Είναι τόσοοοο μυρωδάτα!!Φιλάκιαα!!

      Delete
  26. Πολυ ωραιο tag!
    Ωραια προιοντα χρησιμοποιεις!
    Φιλακια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ Ελευθερία μου!!
      Φιλάκια!!

      Delete
  27. Είναι τέλεια αυτά τα ποστ!! Κι εγω εχω περιεργεια τι χρησιμοποιουν κι αλλες κοπελες στο μπανιο τους!! Θελω τοοοσο να δοκιμασω κατι απο τη soap & glory! Σίγουρα θα δοκιμάσω το clarifying shampoo της timotei το οποιο δεν ήξερα καν οτι υπάρχει!!
    Το εχω κανει κι εγω το tag:) Αν θελεις μπορείς να το δεις εδώ ------>http://mintfloraldiary.blogspot.gr/2013/10/whats-in-my-shower.html
    Επειδή δεν έχω αλλάξι πολλά προιόντα θα προσπαθήσω να το κάνω ξανά όταν θα υπάρχει κατι καινούργιο!
    Ευχαριστώ πολύ ομως που με ταγκαρεεες:):):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι το έχω δει κοριτσάκι!!Έιχα αφήσει και σχόλιο!!
      Αλλά όταν τάγκαρα,το ξέχασα!! :D :D

      Axxx τέλεια τα Soap&glory!Τουλάχιστον αυτά που έχω δοκιμάσει!!!
      Είναι πάρα πολύ καλό το σαμπουάν!!! :)

      Delete
  28. Σε ευχαριστώ πολύ για το tag κούκλα!!!! Θα προσπαθήσω να το γράψω το συντομότερο δυνατό!!! ;o))XXX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τίποτα Ελενά μου!!!
      Χιχιχ θα περιμένω να το δω!Φιλάκιααααααα! :) :)

      Delete
  29. Ευχαριστώ Βικακυ...θα γραψω για αυτο μολις παρω παλι μπρος και φυγει η τεμπελια των τελευταιων ημερων.Υ.γ Το ποστ σου μου αρεσε πολυ σρο ειπα ?:)ματς

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχχα σε καταλαβαίνω!!Κι εγώ αυτό το μήνα έχω κάνει μόνο 3 ποστ!!!
      Φιλάκιααααααα!

      Delete
  30. Τι ωραια αναρτηση Βικυ μου, και σε ευχαριστω πολυ για το tag θα το κανω σιγουρα ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να το κάνεις Κατερίνα μου!!Εχω τρελή περιέργια!!χαχχα!!
      Φιλάκια!!

      Delete
  31. Λοιπόν, έχουμε 2 κοινά, το Timotei και το Intimate. Το πρώτο το χρησιμοποιεί ο άντρας μου (χα χα χα ναι γελάτε όλες αλλά τον έχει βολέψει πολύ περισσότερο από οποιδήποτε άλλο αντρικό). Το Intimate είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει, είναι όντως ήπιο και νιώθεις υπέροχα μετά τη χρήση του. Α έχουμε και τρίτο. Τα ξυραφάκια. Είναι όντως πολυ βολικά (αν και μετά το laser δεν τα χρησιμοποιώ συχνά). Για το tag δεν υπόσχομαι, θα προσπαθήσω... Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ο άντρας σου ε????Μα είναι πολύ καλό!!Μ'αρέσει πολύ και θα το αγοράσω ξανά σίγουρα!!!
      Το intimate είναι όντως το καλύτερο που έχω δοκιμάσει κι εγώ...θέλω βέβαια να δοκιμάσω και το Aveeno!!!
      Αααα να το κάνεις όταν έχεις χρόνο!!Φιλάκια!!!!!!!

      Delete
  32. Πολύ ενδιαφέροντα όλα! Σ'ευχαριστώ που με σκέφτηκες Βικάκι, θα το κάνω κάποια στιγμή κι εγώ, μ'αρέσει αυτό το tag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) :)
      Ανυπομονώ να δω τα προιόντα που "κρύβεις" κι εσύ στο μπάνιο σου!!!

      Delete
  33. ευχαριστώ για το Tag γλυκιά μου! Σίγουρα θα το κάνω <3
    Τέλεια όλα όσα μας παρουσίασες :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Αννα μου!!Θα περιμένω να το δω!! :) :)

      Delete
  34. Great review dear girl.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. πολύ ωραίο ποστ!!!και εμένα μ αρέσει να βλέπω ποστ με προιόντα που παίρνουν άλλοι!!γιατί πολλές φορές περιοριζόμαστε σε συγκεκριμένα προιόντα και το ιντερνετ με όλα τα βλογς αλλά και στο γιουτουμπ έχουν βοηθήσει να ''ανοίξω'' τους ορίζοντες μου και να πειραματιστώ με προιόντα που υπό άλλες συνθήκες δεν θα αγόραζα!! :P

    xoxo Stefania
    http://colorfulblast.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ κοριτσακι μου!!!Να το κάνεις κι εσύ!!!!!!!!!
      οοοουυυ εγώ να δεις!μακάρι να μπορούσα να αγοράσω όσααα βλέπω και μου "γυαλίζουν"!!!
      Φιλάκιααααααα!!

      Delete
  36. nmz oti iparxei ena problima otn paw n sxoliasw sto blog soy :( :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τι πρόβλημα Στεφανία μου??Το σχόλιο σου πάντως ήρθε κανονικά!!!!!!!!!

      Delete
  37. Υπέροχο ποστ!!! Πολυ ωραία η ιδέα σου...το sebium gel και το soap&glory έχουν μπει στη λίστα μου!!! Η μάσκα Elvive δεν με βόλεψε καθόλου...
    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  38. πολυ ομορφη αναρτηση !! ολες μας στο μπανιο πρεπει να εχουμε ολοκληρο βασιλειο με προιοντα ομορφιας!

    ReplyDelete
  39. κι εμένα το σαμπουάν και η μάσκα με δράση αργινίνης δεν μου άρεσαν καθόλου!τα θεωρώ πεταμένα λεφτά!το τιμοτει θα το δοκιμάσω σύντομα...θέλω ένα σαμπουάν να καθαρίζει καλά τα μαλλιά μου!έχω κόλλημα μ'αυτό!επίσης μου αρέσουν πολύ τα αφρόλουτρα της dove και τα fa!

    ReplyDelete
  40. Πολύ ωραία ανάρτηση!!! Σίγουρα πήρα ιδέες για προϊόντα που θέλω να δοκιμάσω!!!

    ReplyDelete
  41. Δεν το έχω ξεχάσει! θα το κάνω το Σ/Κ το tag :)

    ReplyDelete
  42. Έτοιμοοο το έκανα!
    http://maquillage-bylila.blogspot.gr/2013/12/whats-in-my-shower-its-tag.html
    Ευχαριστώ πολύ για το Tag <3

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog!!! ♥