Black Friday Haul!!! ♥

Helloooooooo ladies!!!!!
Kαλόοοο Μήνα!!!!! 
Το περίμενα πως και πως!!!!Από το καλοκαίρι μάζευα λεφτά για αυτή την τόσοοο σημαντική ημέρα!!αχαχχα!
Αλλά δυστυχώς μας τα χάλασε λιγάκι!!Η πραγματικότητα δυστυχώς δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου!
Οι εκπτώσεις και οι προσφορές ήταν πολύ κατώτερες αυτών που υπολόγιζα... :(
Παρόλα αυτά...παρήγγειλα κι εγώ το κατιτίς μου!

Feelunique
  • The Balm CabanaBoy shadow/blush (16,25€)
  • Maybelline Colour Tatoo in Pink Gold (6,24€)
Η αρχική τους τιμή ήταν 22,49€ και λόγω του 15% που είχε το feelunique εκείνες τις ημέρες,
κόστισαν 19.11€ μόλις!
H μείωση ήταν πολύ χαμηλή όπως βλέπετε...αλλά το συγκεκριμένο ρουζ θα το έπαιρνα ούτως ή άλλως!Τουλάχιστον γλίτωσα 3,38€! 

Σύντομα review...

Iherb
    Κόστισαν $24 που σημαίνει περίπου 17,5€ για ΟΛΑ αυτά!!Τα μεταφορικά είναι $4.
    Τo Real Technique πινέλο είχε 20% έκπτωση!Τα υπόλοιπα δεν είχαν κάποια έκπτωση.
    Επίσης,εξαργύρωσα κάποιους πόντους που είχα(περίπου 2$...αλλά δυστυχώς έχασαν άλλα $10 επειδή είχαν λήξει!)
    http://www.iherb.com/?rcode=KQQ437
    Χρησιμοποιώντας τον κωδικό KQQ437 ή απλά πατώντας στην παραπάνω εικόνα(ή πατώντας απευθείας τα παραπάνω links των προιόντων),θα έχετε $10 σε αγορές σας άνω των $40 και $5 για μικρότερης αξίας αγορές!
    Ισχύει για την πρώτη σας αγορά από το Iherb!Και στις μετέπειτα όμως παραγγελίες βγαίνεις κερδισμένη!
    Μόλις παραγγείλεις, θα σου δωθεί δικός σου κωδικός, τον οποίο μπορείς να δώσεις στους γνωστούς/φίλους σου να χρησιμοποιήσουν και να λάβουν την ίδια έκπτωση. Όσο περισσότερο παραγγέλνουν οι φίλοι σου από το iherb τόσο αυξάνεται η έκπτωση για σένα στις επόμενες αγορές.
     Αν έχετε κάποια απορία,ρωτήστε με!Θα σας τα ξαναπώ αναλυτικά όταν θα κάνω review για τα παραπάνω προιόντα.

    Σύντομα review για όλα!

    Sheinside
    Αρχική τιμή της ζακέτας ήταν τα $34 δηλαδή περίπου 25€.. εξαιρετικά οικονομική ακόμα και σε αυτή την τιμή!Με την έκπτωση έφτασε στα 19,97€ και επειδή κοινοποίησα την αγορά μου στο facabook κέρδισα ένα επιπλέον 20%,ρίχνοντας το τελικό κόστος της ζακέτας στα 15,98€!Απίστευτη τιμή για μία τόσο ποιοτική και όμορφη ζακέτα!
    Παρόμοιες που είδα στην Ελλάδα (όχι βέβαια μεγάλη ποικιλία,κόστιζαν τουλάχιστον 30-40€)
    Γενικά βάζουν συνέχεια εκπτώσεις,οπότε εκμεταλλευτείτε το!
    Υγ..Βάλτε 2-3 πράγματα που σας αρέσουν στο καλάθι σας..σε 2-3 ημέρες θα σας έχουν στείλει κωδικό με έκπτωση! ;) 
    Εχει δωρεάν μεταφορικά..έρχεται από Κίνα,οπότε να έχετε υπ'όψιν σας ότι θα σας παραδοθεί σε περίπου 1 μήνα!
    Η εξυπηρέτηση πελατών τους είναι εξαιρετική!!!!!!Το δέμα μου είχε καθυστερήσει λίγο,τους έστειλα email για να δω που ακριβώς βρίσκεται (καθώς δεν είχα επιλέξει αποστολή επι πληρωμή που περιλαμβάνει tracking number) και μου έδωσαν ΑΜΕΣΩΣ tracking number! ;)
    Την επόμενη ημέρα βέβαια ήρθε το δεματάκι μου..πολύ καλά πακεταρισμένο σε μια zip lock τσάντα!
    Σίγουρα θα παραγγείλω ξανά!!
    (Πατήστε πάνω στην φωτό για να μεταφερθείτε στο site)


    http://www.sheinside.com/discount-list.html?ref=cj


    Μιας και σας δείχνω αγορές...σκέφτηκα να σας δείξω και 2 ζευγάρια μπαλαρίνες που αγόρασα στις εκπτώσεις από την εταιρία Dexim!
    Αγόρασα πρώτα τις μεταλλικές μπλε και επειδή μου άρεσαν πολύ,πήρα και τις μαύρες!
    Η ποιότητά τους είναι εξαιρετική!!!!!!
    Εχουν δερμάτινο εσωτερικό πάτο με φουσκωτό μαξιλαράκι!
    H μεταλλική μπλε (υπάρχει και σε bronze και σε ασημί) κόστισε μόνο 9€ και η μαύρη μόνο 12€!!Στην μαύρη μάλλον θα βγάλω το κρεμαστό..
    Υγ...Η εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας Dexim είναι εξαιρετική..ειδικά μέσω Facebook...Τους ευχαριστώ θερμά!

    Πώς σας φάνηκαν οι αγορές μου???Αγοράσατε κάτι στο Black Friday??
    Ps..Για ποιά/ποιές από τις αγορές μου θα θέλατε να κάνω review??

    47 comments:

    1. Δεν αγόρασα κάτι στην black Friday αλλά αγόρασα αργότερα αρκετά πραγματάκια!
      Φαντάσου περιμένω 8 δέματα :)
      Πολύ ωραίο review & αναφέρεις και το αγαπημένο μου sheinside!
      Μου αρέσει τόσο πολύ αυτό το site που ήταν η 1η διαφήμιση που έβαλα στο blog μου!
      Να τα χαρείς όλα!
      Φιλιάα

      ReplyDelete
      Replies
      1. Χιιχιχ άντε με το καλό να σου έρθουν..και να μας τα δείξεις ε??
        Αχχ ασε!!Εχω σταμπάρει πάλι 2-3 πραγματάκια!!Είναι όλα τέλεια!
        Φιλάκια!!!!!!!!

        Delete
      2. καλά άμα το συναγωνιστώ θα αγοράζω καθημερινά!!!!
        Σήμερα ήρθαν!

        xxx

        Delete
    2. Mα τι ωραίες αγορές;
      Για όλα να κάνεις review!
      Να τα χαρείς όλα και να έχεις μια τέλεια Κυριακή!
      Φιλιά!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Σε ευχαριστώ πολύ Ηλέκτρα!!!!!!
        Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!
        Φιλάκια!!!!!!

        Delete
    3. Πολύ ωραία ολα!! Με γεια σου!! Η ζακέτα μου αρέσει παρα πολυ και οι μεταλλικες μπαλαρινες! Επισης το ρουζ εχει τελειο χρωμα και η maybelline ειναι πολυ καλη την εχω κι εγω! Φιλια!!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ευχαριστώ πολύ Μπέτυ μου!!Και εμένα μου αρέσουν πολύ!!!!!!!!
        Φιλάκιαααααααα!

        Delete
    4. Με γειες! Πόσο τέλειο το ρουζάκι της Benefit;!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Eυχαριστώωωωωωω πολύ!!!!!!
        Το ρουζάκι είναι της The Balm! :)

        Delete
      2. O νηστικός καρβέλια ονειρεύεταιιιιι! Χιχιχι!

        Delete
    5. Με γεια σου όλα Βίκυ μου!
      Τα πράγματα από SheInside έρχονται όντως πολύ καλά πακεταρισμένα!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου!
        Ααα,έχεις παραγγείλει από sheinside???Τι καλό???

        Delete
    6. Πολύ ωραία τα ψώνια σου, καλοφορεμένα! Το πινέλο της πούδρας το έχω και εγώ και το μέγεθός του με βολεύει πολύ.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!
        Είναι και τόσοοο απαλό!!!!!!!!!

        Delete
    7. Με γεια σου Βικάκι μου :)
      Τα πινέλα της Eco Tools πολύ οικονομικά μου φάνηκαν. Να κάνεις review να μας πεις αν είναι καλά :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Eυχαριστώ πολύ!!!!!!!
        Πολύ οικονομικά..με πολύ καλή ποιότητα!!
        θα κάνω σύντομα!!!!

        Delete
    8. Με 'γεια! Με 'γεια!
      Νομίζω πως τη ζακετούλα την ερωτεύθηκα!!!
      Πολύ-πολύ όμορφη!!!
      Καλό μήνα!
      ΣΜΟΥΤΣ!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ευχαριστώ πολύ!!!!!!
        Αχχχχ δεν είναι τέλειααααα???
        Μέρες την ζαχάρωνα!!χιιχιχ
        Καλό Μήνα!!!!!!!!!

        Delete
    9. Πολύ ωραία τα πραγματάκια που πήρες!Οι μπαλαρινούλες μου άρεσαν πάρα πολύ κι έχουν και πολύ καλή τιμή!Με γεια σου!!! :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Kαταπληκτική τιμή!!
        Ειδικά σε σχέση με την ποιότητά τους!!!
        Ευχαριστώωωωωωωω!

        Delete
    10. Με γεια σου!!! Υπέροχα όλα!! Ειδικά από feelunique και iherb!! Κι εγώ πήρα πινέλα την black Friday και τα έχω λατρέψει!! :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!
        Ααα μεγειάααα σου!!!Είχαν καλή προσφορά τα RT!!20%

        Delete
    11. Με γεια σου Βικυ μου ολα υπεροχα, αυτη την αποχρωση pink gold την θελω τοσο πολυ αχχχ καλο μηνα ^^

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου!!!!!!
        Αχχ ναι...και ειδικά την Ανοιξη πιστεύω θα την φορέσω περισσότερο!!!!

        Delete
    12. μεγεια σου!
      καλημερα και καλη εβδομαδα!
      φιθλακια πολλα!

      ReplyDelete
    13. εγω δεν πηρα τιποτα στο black friday γιατι δεν ειχα λεφτ..οπως και τωρα στις εκπτωσεις δεν εχω μια...τι κακο και αυτο...πολυ ωραια αυτα που πηρες...την color tattoo Την εχω βαλει στο ματι εδω και καιρο

      ReplyDelete
      Replies
      1. Αχχχ κι εγώ ήθελα πολλάαααα παραπάνω αλλά δεν είχα λεφτά!Και τώρα θέλω αρκετά...αλλά επίσης δεν έχω λεφτά!!χαχα καταρραμένες αφραγκιές!!!!!!!!

        Delete
    14. αααχ τι ωραία πραγματάκια! είναι όλα απίστευτα!!!!! να τα χαρείς πολύ πολύ! και γω αγόρασα το κατιτίς μου αλλά με κάνεις να θέλω κι'αλλα λολ

      ReplyDelete
      Replies
      1. Αααα να μας τα δείξεις τότε!!!!!!!!!!!!
        Να λιγουρευτώ κι εγώ κι άλλα!!χαχαχα!

        Delete
    15. Με 'γεια, με' γεια!! Πανέμορφο το ζακετάκι, θα μπω κάποια στιγμή στο σάιτ να κοιτάξω (κι ευχαριστούμε και για τα tips).
      Καλό μήνα!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
        Το αγάπησα...αχχ...και είναι και πολύ ζεστό!!!
        Καλό μήνα!!!!!!

        Delete
    16. Εγώ στο Black Friday πήρα μια παλετίτσα κι ένα ρουζ Sleek, ένα ρουζ Nyx και ένα σετάκι πινέλα Real Techniques και συνειδητοποίησα ότι δεν έκανα ποστ :P χαχαχα. Με γεια σου!!! Η TheBalm έχει μακράν τα καλύτερα ρουζ! Να δοκιμάσεις και το highlighter τους.....

      ReplyDelete
      Replies
      1. Αααααααα τέλεια!!Να κάνεις ποστ για να τα δούμε!!!! :)
        Τέλειο το the balm!!Θελω και το highlighter! ;)

        Delete
    17. Τη Pink Gold τη λατρεύω, τελικά είναι ιδανική για όλες τις εποχές! Με γεια όλα Βικάκι!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Αχχχ ναι...είναι και πολύ ευκολοφόρετη!!!!!!
        Ευχαριστώ πολύ,φιλάκια!!!!!!!!

        Delete
    18. Με γεια σου!! Να τα χαρείς όλα!!
      Το ρουζάκι από theBalm φαίνεται υπέροχο και θα μπορούσες να κάνεις ένα review για τη mint julep mask?? Θα ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω!! :-)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!
        Φυσικάααααα...την δοκίμασα ήδη 2 φορές και την λάτρεψα!!!
        Θα κάνω αναλυτικό review μέσα στον Φλεβάρη!!!!!!!

        Delete
    19. δυστυχώς Black Friday δεν είχα γεμάτη καρτούλα,όμως μια rimada Monday και άλλη μια ίδια Thursday τους άλλαξα τα φώτα...θα τα ανεβάσω όταν έρθουν όλα...να τα χαρείς και ακόμη περισσότερα εύχομαι!!!θέλω ή το cabana ή το down boy κι εγώ κάποια στιγμή!!!

      ReplyDelete
      Replies
      1. xaxaxaxa τι Friday,τι Monday!!αχαχαχα!
        Ασε ασε..κι εμένα μονίμως άδεια είναι...πφφ!
        Αχχχχ το cabana το θεωρώ πολύ ιδιαίτερο!Το down boy είναι ένα κλασσικό ροζ κατ'εμέ!!

        Delete
    20. Πολυ ωραιες οι αγορες σου, με γεια σου !!! θα πατησω στην εικονα γιατι θελω να παρω καποια πραγματακια απο Iherb. Απο black friday πηρα πινελα ,αν θελεις ριξε μια ματια και στο δικο μου blog.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!
        Θα έχεις έκπτωση 5-10 δολλάρια!!!!!!!yeahhhhhhh!!
        Εννοείται..πάω τώρα!!!!!!!!

        Delete
    21. Είναι όλα πολύ ωραία! Να τα χαρείς όλα!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!!! ;)

        Delete
    22. Με γεια σου :) Η ζακετούλα πρέπει να είναι και αρκετά ζεστή ε?

      http://notebookofclaire.blogspot.gr/

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ευχαριστώ!!!!Είναι πολύ χοντρή και ζεστή!!! ;)

        Delete
    23. η προπληρωμένη μου ήταν άδεια τότε και τώρα έγινα πράσινη από ζήλεια! :(
      όλα πάρα πολύ όμορφα!
      i-herb λατρεύω και οι επιλογές σου σούπερ!

      ReplyDelete

    Thank you for visiting my blog!!! ♥