Christmas Giveaway!!!Too Faced "Christmas Party Must Haves"

Helloooooo ladies!!!!!!

Tα Χριστούγεννα κοντεύουν!!Απέχουν λιγότερο από ένα μήνα και ήδη έχουμε μπει σε γιορτινούς ρυθμούς!Τουλάχιστον εγώ! :P
Και φυσικά Χριστούγεννα χωρίς δωράκια,δεν γίνεται!
Ετσι λοιπόν,αποφάσισα να αγοράσω για μία τυχερή από εσάς (αλλά και σε εμένα :P ) αυτό το πολύ γλυκούλι σετ από την εταιρία Too Faced με κάποια από τα best sellers τους!
Το kit "Christmas Party Must Haves" περιλαμβάνει (σε ειδικό μέγεθος):
-  Chocolate Soleil Matte Bronzer
-Better Than Sex Mascara 
-Primed&Poreless Skin SMoothing Face Primer
-Shadow Insurance Eye Shadow Primer
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει να είστε μέλη στο blog μου(μέσω GFC). Μπορείτε να γίνετε πατώντας δεξιά στο "Join this site " . Προσοχή: οι ανώνυμες συμμετοχές θα ακυρώνονται!
 Να κάνετε share/κονοποίηση το διαγωνισμό στο facebook σας
 Να με ακολουθήσετε στο Bloglovin.Μπορείτε πατώντας το link στα δεξιά η πατώντας εδώ
 Να αφήσετε ένα σχόλιο εδώ με το email σας και να μου γράψετε ότι θέλετε!
Να με ακολουθήσετε στο twitter.
 Να κάνετε tweet αυτόν εδώ το διαγωνισμό.
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ Να με ακολουθήσετε στο Instagram.
Να με ακολουθήσετε στο google+.
Το giveaway τελειώνει στις 17 Δεκεμβρίου και μπορούν να λάβουν μέρος όσοι διαμένουν στην Ελλάδα. Πρέπει να είστε άνω των 18 για να λάβετε μέρος {θα σας ζητηθούν προσωπικά στοιχεία αν κερδίσετε (όπως Όνομα, Διεύθυνση και τηλέφωνο)}

Η τυχερή νικήτρια θα ανακοινωθεί εδώ στο blog, στο fb και στο twitter και μεσω email στις 18-19 Δεκεμβρίου..Ο νικητής θα έχει 2 μέρες να επικοινωνήσει μαζί μου και να μου στείλει τα στοιχεία του. Σε περίπτωση που δεν στείλει μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, θα επιλέξω καινούριο νικητή. Ο νικητής θα κληρωθεί μέσω random.org.
Ο διαγωνισμός δεν είναι διαφημιστικός και φυσικά δεν πληρώνομαι γι αυτόν!
Το δώρο έχει αγοραστεί με δικά μου χρήματα και θα σταλεί από εμένα.
ΥΓ...Αν μετά την λήξη του διαγωνισμού κάποιο μέλος διαγραφεί,δεν θα μπορεί να λάβει μέρος σε επόμενο διαγωνισμό!

a Rafflecopter giveaway

O διαγωνισμός προβάλεται στα sites:
-ediagonismoi.gr
-kerdise-to.gr

 Καλή επιτυχία!!

123 comments:

  1. Υπέροχο δώρο! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάτι από Too Faced, και θέλω πάρα πολύ <3
    Ευχαριστούμε Βίκυ! Φιλιά Πολλά

    ReplyDelete
  2. Πολύ ωραίο το δώρο! Καλές γιορτές σου εύχομαι!
    mariamarilaki@gmail.com

    ReplyDelete
  3. ευχαριστούμε πολύ!! φοβερό δωράκι!

    ReplyDelete
  4. Τέλειο δωράκι ευχαριστούμε!!!

    ReplyDelete
  5. Σε ευχαριστουμε πολυ , τελειο δωρακι, ενα κιτ που ολες θελουμε να αποκτησουμε ! Fingers crossed <3
    e-mail: spell25@yahoo.gr

    ReplyDelete
  6. Δυστυχώς δεν βγάζει το widget για να μπορέσω να λάβω μέρος.
    Ωραία επιλογή πάντως το δωράκι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αλήθεια;προσπάθησε αν θες κάποια στιγμή ξανά...γιατί πο ότι βλέπω λειτουργεί κανονικά εφόσον έχει συμμετοχές ο διαγωνισμός!! 💝🎄🎅

      Delete
    2. Εχω mac οπότε ίσως έχει προβλημα το rafflecopter με το safari. θελω να πιστεύω πως τα κατάφερα όμως.(χρησιμοποίησα άλλον υπολογιστή!)

      Delete
    3. Τέλεια!!Μόλις λείξει ο διαγωνισμός θα δω αν περάστηκαν τα entries σου!!

      Delete
  7. Ευχαριστούμε πολύ! Υπέροχο δώρο!

    ReplyDelete
  8. ξεχασα το email μου : redalepou@yahoo.com
    Olesia Flegka

    ReplyDelete
  9. Το υπέροχο...είναι λίγο γι'αυτό το δωράκι!!! Καλή μας επιτυχία!!!

    ReplyDelete
  10. καλες γιορτές! Τέλειος διαγωνισμός! ma-rine@live.com

    ReplyDelete
  11. tania.haral@gmail.com
    euxaristoume polu :))

    ReplyDelete
  12. ευχαριστουμε για το δωρακι Βικυ μου..θελω πολυ να τα δοκιμασω..ειδικα τη μασκαρα..φιλακιαα

    ReplyDelete
  13. Σε ευχαριστουμε παρα πολυυυυυ! Τελειο δωρακι!!!!
    bpantazi@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Eυχαριστούμεεε!!τέλεια όλα!!

    ReplyDelete
  15. Α!ξέχασα!
    soundtrackofmy-e-life@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Tέλειος Χριστουγεννιάτικος <3 Διαγωνισμός Μακάρι να είμαι η τυχερή! Καλή επιτυχία σε όλα τα κορίτσια!!

    ReplyDelete
  17. Tέλειο Χριστουγεννιάτικο Δώρο <3 Ευχαριστούμε :) Καλή επιτυχία σε όλες μας κορίτσια!! (e-mail: dimitra.lou@hotmail.com )

    ReplyDelete
  18. teleio dwraki!!euxaristoume!!!
    email:vasilikivicky@gmail.com

    ReplyDelete
  19. teleiaaa email irenealex1988@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Ευχαριστούμε πολύ και καλή επιτυχία σε όλες!!
    Email : elenakoutsikareli@yahoo.gr

    ReplyDelete
  21. Τέλειο δώρο!!!
    iosifgrigoriou@hotmail.com

    ReplyDelete
  22. Ευχαριστούμε πολύ που μας σκέφτηκες και καλές γιορτές!
    e-mail:charatsiari.maria@yahoo.gr

    ReplyDelete
  23. Βίκυ μου, δεν έχω twitter... σνιφ σνιφ δεν πειράζει καλή επιτυχία σε όλες!!!! :)

    ReplyDelete
  24. Εχω κανει ολα τα βηματα , σε ακολουθω παντου αλλα για καποιο λογο δεν μπορουσα να βαλω το ονομα μου (Χρυσα Βεϊζη) στο gfc και στο google+ και εβαλα το email μου (chrysave76@yahoo.gr).
    Ευχαριστουμε πολυ για τα δωρακια. Καλες γιορτες σε ολους.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xmmm μου το είπε άλλη μια κοπελα!!!Ισως επειδή είναι στα ελληνικά το όνομά σου...πφφ!δεν έχω ιδέα!
      Αν με ακολουθείς όμως με gfc,είμαστε οκ!!!
      Καλές γιορτές!!!!!!!!!!!!

      Delete
  25. θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω!!!!
    email smpyrrr@yahoo.gr

    ReplyDelete
  26. Τέλειο δώρο!!!
    iosifgrigoriou@hotmail.com
    GFC, G+, FB & Blogovin: Iosif Grigoriou
    Twitter: @Sifis1970
    Instagram: sifis1970

    ReplyDelete
  27. teleioo Ortzanh@yahoo.gr fb ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΡΤΖΑΝΗ

    ReplyDelete
  28. e-mail:vissariakarastathi@yahoo.com SE EYXARISTOUME POLY GIA TO DWRO AFTO EINAI PANEMORFO!!

    ReplyDelete
  29. ευχαριστουμε για το τελειο δωρο!καλες γιορτες!

    ReplyDelete
  30. τέλειααααα
    niovi25@yahoo.gr

    ReplyDelete
  31. fb Georgia Karantani
    katnatasha(at)gmail(dot)com

    Ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  32. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάτι από Too Faced, και θέλω πάρα πολύ Ευχαριστούμε Βίκυ!

    ReplyDelete
  33. Πολ'υ όμορφο! Ευχαριστούμε για την ευκαρία!

    ReplyDelete
  34. Φαίνονται υπέροχα και μόνο από τις συσκευασίες..χαχα
    Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της συγκεκριμένης εταιρείας, αλλά εννοείται πως το θέλω πολύ!! Σε ευχαριστούμεεεε <3 Ανυπομονώ για τα Χριστούγεννα!!

    email: beautydiarybyalexandra@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το too faced shadown insurance το χρησιμοποιώ χρόνια και το λατρεύω!!!!!!

      Delete
  35. τελειο δωρακι! popikaulitzwindowslive.com

    ReplyDelete
  36. Πολύ όμορφο δωράκι!!!Ευχαριστούμε πολύ...

    ReplyDelete
  37. Τι τελειο giveaway!σε ευχαριστουνε παρα πολυ Βικυ!καθε επιτυχία ευχομαι στο blog σου!
    pappanikol26@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Το καλυτερο δωρο Βικυ μου!καθε επιτυχια σου ευχομαι!
    pappanikol26@gmail.com

    ReplyDelete
  39. ευχαριστούμε πολύ για τον διαγωνισμό! ^_^
    e-mail: tsapmaria@windowslive.com

    ReplyDelete
  40. vickoula3@hotmail.com
    fantastikos diagwnismos ! makari na fanw tuxerh <3

    ReplyDelete
  41. Απο τα πιο ωραία δώρα ομορφιάς!
    f.xanth@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Σε ευχαριστούμε πολύ, το δώρο είναι υπέροχο!
    alkminipi@gmail.com

    ReplyDelete
  43. τι εξαιρετικο δωρο.... τι υπεροχη συσκευασια!!!! ευχαριστουμε,,,,,
    moskofidou@gmail.com

    ReplyDelete
  44. Καλές γιορτές σε όλους, ευχαριστούμε για το υπέροχο δώρο!!!!
    maraki.81@hotmail.com

    ReplyDelete
  45. Τέλειο!
    eirinigerap13@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Τέλειο δώρο!!! Καλές γιορτές!
    elen97981@gmail.com

    ReplyDelete
  47. Πολύ ωραία επιλογή!Νομίζω ότι τα σετάκια είναι ό,τι πρέπει για δωράκια τώρα τις γιορτές!Ευχαριστούμε!
    Επειδή έχω 2 accounts κατά λάθος δήλωσα συμμετοχή κι απ'τα δύο.Υποθέτω ότι θα το καταλάβεις,οπότε απλώς διάγραψε την μια συμμετοχή,γιατί εγώ δε μπορώ να το κάνω...Συγγνώμη γι'αυτό :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's ok!! :D
      Θα το δω στα entries...μόνο πες μου ποια ειναι αυτα τα 2 accounts αν μπορείς για να μην ψάχνω!

      Delete
  48. Κ το Mail Μου sonata_patetica@hotmail.com !

    ReplyDelete
  49. σουπερ natasoula.mag@gmail.com

    ReplyDelete
  50. teleio dwro!!!
    verzevoulis@yahoo.gr

    ReplyDelete
  51. Eyxaristoume poly!
    Mariachania122@gmail.com

    ReplyDelete
  52. ευχαριστούμε πολύ
    maria_tsag1@yahoo.gr

    ReplyDelete
  53. Υπέροχα δωράκια!!!!
    anastasia_kov@yahoo.gr

    ReplyDelete
  54. Υπέροχο δώρο!!Ευχαριστούμε πολύ και καλές γιορτές!!
    nadiouliko@hotmail.gr

    ReplyDelete
  55. Σούπερ δωράκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κι ειδικά τις γιορτές θα τα χρησιμοποιήσω όλα τα προϊόντα!!!!
    eleftheria_81@yahoo.gr

    ReplyDelete
  56. Καλή επιτυχία σε όλες!!!!

    ReplyDelete
  57. Υπέροχο μυρωδάτο δώτο!!!!! adoulamou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  58. Τέλειο δώρο!!!
    marwdrouga@gmail.com

    ReplyDelete
  59. Είναι υπέροχο δωράκι και μακάρι να το κερδίσω! Καλή επιτυχία σε όλους! :)

    ReplyDelete
  60. Πόσο όμορφη σκέψη, ευχαριστούμε πολύ!! Ετοιμάζω κι εγώ κάτι σσσσ... (χιχιχι). katia.audrey@gmail.com

    ReplyDelete
  61. Τέλεια!!! ευχαριστουμε!!

    ReplyDelete
  62. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΔΩΡΑΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!! annasylivestrou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  63. υπεροχο δωρο zoi-skarmoutsou1995@outlook.com

    ReplyDelete
  64. τεεελειο δωρο ευχαριστουμε

    chpapatsikoura@gmail.com

    ReplyDelete
  65. ευχαριστούμε πολύ!! υπέροχο δωράκι! roselipsblog@gmail.com

    ReplyDelete
  66. Τέλειο χριστουγεννιάτικο δωράκι. Ευχαριστούμε. Καλές γιορτές να έχεις.

    nikolmpo@yahoo.gr

    ReplyDelete
  67. Βαζω το gfc name που ειναι ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΣΑΠΑΡΑ και μου λεει
    Oops! Be sure to fill this in:
    Leave here your GFC name
    τι φταιει???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχχ μου το είπε άλλη μια κοπέλα!!Μάλλον επειδή είναι στα ελληνικά το όνομά σας!!
      Αν με ακολουθείς στο gfc είμαστε οκ...

      Delete
  68. ΤΕΛΕΙΟ efiplagioti@yahoo.gr

    ReplyDelete
  69. Ευχαριστούμε πολύύύ! Μακάρι να είμαι τυχερή!
    mariaaggelaki@windowslive.com

    ReplyDelete
  70. Υπεροχο το δωρο σου!!Ευχαριστουμε πολυ!!Καλες γιορτες να εχουμε!!!!email:an_eua@yahoo.gr gfc:Αναστασια Τριψα

    ReplyDelete
  71. Γεια σου.Έχω γραφτεί στο gfc αλλά όταν γράφω το όνομά μου στο δελτίο συμμετοχής και πατάω enter μου γράφει:Oops! Be sure to fill this in:
    Leave here your GFC name

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λαμπρινή μου,μου το είπαν άλλες 2 κοπέλες μόνο...και των 2 το όνομα είναι στα ελληνικά!Ισως φταίει αυτό!
      Αν με ακολουθείς στο gfc είμαστε οκ!

      Delete
    2. Σε ακολουθώ με ελληνικό όνομα Λαμπρινή Καρα

      Delete
  72. good luck katsanevakiaik@gmail.com

    ReplyDelete
  73. καλη επιτυχια σε όλους ελπιζω να ειμαι η τυχερη αν οχι ευχομαι οποιος τα κερδισει τα χαρει... :)
    gfc lilalou karav

    ReplyDelete
  74. Super δώρο! Καλή επιτυχία σε όλους!
    Email: barneykatal@gmail.com

    ReplyDelete
  75. Πολύ ωραία! Είμαι φαν των προιόντων Sephora! Καλη επιτυχία κορίτσια! :)
    Email: eileenvond@hotmail.gr
    Facebook name: Helen Delali

    ReplyDelete
  76. Τι ωραιο giveaway!Ευχαριστουμε Βικακι!
    email:stella8damas@yahoo.gr

    ReplyDelete
  77. Hellow gorgeous !!! How are you ? Just visited your blog again after a while. Beautiful giveaway. I wish I could join it. You have awesome blog, dear. I just started to manage my blog and I need to learn a lot ! Big hugs and kisses for you
    xoxo
    Liza
    www.lizacornerblogspot.com

    ReplyDelete
  78. το e-mail μου ειναι helen28_01@hotmail.com

    ReplyDelete
  79. το e-mail moy... magic.lli@hotmail.com

    ReplyDelete
  80. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ τίποτα από TOO FACED και τώρα μου δίνεις την πιθανότητα!! Ευχαριστούμε πολύ!!

    ReplyDelete
  81. Ξέχασα να σου γράψω και το email μου!!
    elenakoutsikareli@yahoo.gr

    ReplyDelete
  82. Τελειο δωρακι! Ευχαριστουμε! Πολυ θα ηθελα να τα δοκιμασω. eleni.samara1@gmail.com

    ReplyDelete
  83. καλες γιορτες !!
    email: pmarilena85@gmail.com

    ReplyDelete
  84. Πολύ ωραίο δώρο!Καλή μας επιτυχία!
    ion.ch89@gmail.com

    ReplyDelete
  85. Super δώρο!!!!
    Καλές γιορτές με ότι επιθυμεί ο καθένας! :)
    elen97981@gmail.com

    ReplyDelete
  86. εκπληκτικο δωρο! maria13861386@hotmail.com

    ReplyDelete
  87. Ειναι απλα φανταστικο το δωρο
    email: lilalouword@gmail.com

    ReplyDelete
  88. Υπέροχο Βίκυ μου!! Ευχαριστούμε πολύ!! <3

    ReplyDelete
  89. Ευχαριστούμε πολύ για τον όμορφο αυτό διαγωνισμό,
    το email μου είναι: mliwdi@hotmail.com
    Ήθελα να σου πω ότι έγινα μέλος στο blog σου μέσω GFC με το όνομα Μαρω Λ. αλλά επειδή στην φόρμα συμμετοχής δεν με άφηνε να γράψω ελληνικούς χαρακτήρες το έγραψα Marw L. ελπίζω να μην πειραζει αλλά δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Προσπάθησε σε παρακαλώ να γράψεις το όνομα σου με λατινικούς χαρακτήρες!Για κάποιο λόγ δεν δέχεται τα ελληνικα!Ετσι θα σου ξεκλειδώσουν και οι υπόλοιπες συμμετοχές!
      Γιατί τώρα δυστυχώς,δεν θα είναι έγκυρη!

      Delete
  90. Τέλειο δώρο!! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι!! :)

    ReplyDelete
  91. yperoxa!
    fb Vaso Theodorakopoulou
    email vas_theod77@yahoo.gr

    ReplyDelete
  92. ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι!!!!
    email xararam@gmail.com

    ReplyDelete
  93. Ευχαριστούμε για το super υπέροχο δώρο και εύχομαι καλές γιορτές με υγεία σε όλους μας και λιγότερη πείνα και φτώχεια σε όλο τον κόσμο!

    ReplyDelete
  94. Ευχαριστούμε!! Καλές γιορτές!

    ReplyDelete
  95. Σε ευχαριστουμε παρα πολυυυυυ! Τελειο δωρακι!!!!
    fatsoulalepto4ever@hotmail.com

    ReplyDelete
  96. ευχαριστουμε πολυ αλλα δεν νομιζω η συμμετοχη μου να ειναι εγκυρη.μαλλον εχει κολλησει η εφαρμογη κ ενω εχω εγγραφει μεσω gfc με το ονομα Σοφια Κοκκινακι ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΕΤΑΙ Κ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ Κ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

    ReplyDelete
  97. Τέλεια!!
    lefkoz@hotmail.com

    ReplyDelete
  98. Ευχαριστουμε~!!!!! Τέλειο δωράκι!! καλές γιορτές!!

    ReplyDelete
  99. tonia024@gmail.com Ευχαριστουμε!! Τέλειο δωράκι!! καλές γιορτές!!!

    ReplyDelete
  100. Ευχαριστούμε για την ευκαιρία!
    Καλά Χριστούγεννα!
    ninacardu@gmail.com

    ReplyDelete
  101. Στη φόρμα έγραψα το όνομά μου (gfc και bloglovin')με λατινικούς χαρακτήρες γιατί αλλιώς δεν το δέχεται!!!Ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα!Ευχαριστούμε για το τέλειο δωράκι!!!
    marakim13@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλά έκανες!!Για κάποιο λόγο δεν δέχεται τα Ελληνικά!!!!!!

      Delete
  102. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ! ΤΟ E-MAIL ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ: petroula16@outlook.com.gr - FACEBOOK NAME: Πετρούλα Φιλίππου

    ReplyDelete
  103. Καλές Γιορτές με υγεία και αγάπη!
    konkampo@gmail.com

    ReplyDelete
  104. τέλιο δώρο! μακάρι να το κέρδιζα gfc: Ioanna pi fb: Ioanna Pipi

    https://www.facebook.com/joanna.pipi/posts/10152670160463003

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog!!! ♥