Review | Thayers Rose Petal Witch Hazel Toner!

 Helloooooo ladies!!!!

Πάντα θεωρούσα τo toner ,ως ένα περιττό βήμα στην καθημερινή περιποίηση του προσώπου μου!Την χρησιμοποιούσα σπάνια,συνήθως κατά το καθιερωμένο beaute την Κυριακή!
Μέγα λάθος...Από την στιγμή που συνηδειτοποίησα την "λειτουργία" της άρχισα να χρησιμοποιώ λοσιόν ευλαβικά!Οκ,ίσως το ξεχνάω κάποιες φορές...αλλά προσπαθώ να είμαι συνεπής!Οχι γιατί πρέπει,αλλά γιατί λατρεύω την αίσθηση της και φυσικά το αποτέλεσμά της!Είναι το τελευταίο στάδιο στο καθαρισμό του προσώπου (πριν την χρήση σερουμ,ενυδατικής κλπ) και αυτό που τονώνει,ενυδατώνει,καταπραύνει το δέρμα και το κάνει πιο φωτεινό και λαμπερό.

Εδώ και λίγο διάστημα,χρησιμοποιώ την Thayers Rose Petal Witch Hazel Toner ,που αγόρασα από το Iherb!
Πρόκειται για μία λοσιόν χωρίς οινόπνευμα,με εκχύλισμα aloe vera,ροδόνερο,βιταμίνη Ε και εκχύλισμα Αμαμηλίδας (witch hazel).
Μυρίζει ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ!!Σαν light ροδόνερο!! ♥
Είναι αρκετά οικονομική και σε μεγάλη ποσότητα(400ml)!Νομίζω ότι θα κρατήσει χρόνια!

H αμαμηλίδα είναι ένα εξαιρετικό και φυσικό στυπτικό και αντιοξειδωτικό!Χρησιμοποιείται ευρέως στην ιατρική και κοσμετολογία.Βοηθάει στην αντιμετώπιση της ακμής και της λιπαρότητας.
 Συνήθως το χρησιμοποιώ μετά τον βραδινό μου καθαρισμό,για να αφαιρέσω τυχόν υπολείμματα μακιγιάζ,που δεν αφαίρεσε το ντεμακιγιάζ.Απλώνω λίγη ποσότητα σε βαμβάκι,όπως θα έκανα και με ένα νεράκι micellaire.Συνεχίζω με την χρήση ενυδατικής κρέμας,serum κλπ.
Εκτός από την καθαριστική του δράση,η τονωτική λοσιόν ενυδατώνει το δέρμα και επαναφέρει το ph του δέρματος σε φυσιολογικά επίπεδα μετά τον καθαρισμό (όπου συνήθως ταλαιπωρεί το δέρμα). Μου αρέσει ιδαίτερα η αίσθηση ενυδάτωσης αλλά και τόνωσης που προσφέρει!Νιώθω το δέρμα μου τόσο ενυδατικό,που θα μπορούσα να παραλείψω την ενυδατική, αφού καθώς δεν περιέχει οινόπνευμα,δεν ξηραίνει την επιδερμίδα.Μετά από διάστημα ενός μήνα,νιώθω το δέρμα πιο τονωμένο,λαμπερό και ενυδατωμένο!
Σίγουρα θα την αγοράσω ξανά και την προτείνω ανεπιφύλακτα!!
Υγ...για όσες δεν αντέχουν την μυρωδιά του τριαντάφυλλου,υπάρχουν και άλλοι τύποι!Δείτε ΕΔΩ.
 
Εσείς την έχετε δοκιμάσει??Ποια είναι η αγαπημένη σας τονωτική λοσιόν??

17 comments:

  1. Φαίνεται υπέροχη! Την είχα συμπαθήσει από την πρώτη στιγμή που την είδα σε haul σου!! Θα την έχω σίγουρα υπόψη μου για μελλοντικές αγορές από iherb! Φιλάκια πολλά, Μαρτίνα <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναιιι...αν παραγγείλεις απο iherb τσέκαρε την!!ειναι πολυ καλή!!και δεν ειναι ότι αρέσει μόνο σε εμένα!Εχει πολυ καλές κριτικές!!
      Φιλάκια Μαρτινα μου!!!

      Delete
  2. Χμ... να πω την αλήθεια μου, δε χρησιμοποιώ λοσιόν γιατί πάντοτε θεωρούσα ότι η χρήση της είναι απλώς μετά το γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ αλλά η συγκεκριμένη φαίνεται να είναι πολύ καλή, μ' άρεσε ότι βοηθάει και με την λιπαρότητα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μάχη μου κι εγω το ίδιο πίστευα...αλλά ειναι πολυ σημαντική!Αν ξεκινήσεις την χρήση,πιστεύω θα δεις διαφορά!!!φιλακιααα!!!

      Delete
  3. Την βλέπω όλο και πιο συχνά μπροστά μου τελευταία, αφού σου άρεσε θα την έχω σίγουρα στα υπόψιν!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να την έχεις!!Πραγματικα ειναι πολυ καλή!!Απολαμβανω να την χρησιμοποιώ!!!

      Delete
  4. Φαίνεται πολύ ωραία λοσιόν! Εγώ πάλι πάντα χρησιμοποιώ λοσιόν μετά το γαλάκτωμα χρόνια τώρα και μου αρέσει πολύ η αίσθηση της φρεσκάδας που αφήνει!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχ μπράβο σου!!Εγω βαριόμουν παρά πολυ!!!Τωρα προσπαθώ να μην την ξεχνάω!!!
      Φιλακιααα!!!

      Delete
  5. Ωραιο ποστ!!! Το εχω και εγω κ μ αρεσει πολυ φιλια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να δεν μυρίζει φανταστικά;Την εχω λατρέψει και θα την αγοράσω σίγουρα ξανά!!!

      Delete
  6. Πολύ ενδιαφέρον review!
    Το κοιτούσα στο iherb αλλά επειδή δεν είχα δει κάποιο review δεν το αγόρασα. Στην επόμενη μου αγορά θα το προτιμήσω σίγουρα μιας και μ'αρέσει πολύ το ροδόνερο!
    Θα χαιρόμουν πάρα πολύ αν έριχνες μια ματιά στο blog μου μιας και είμαι εντελώς καινούρια!! :)
    Πολλά φιλιά!:*
    Έλενα.

    ReplyDelete
  7. Πολύ ωραίο post και πολύ ενδιαφέρον προϊόν! Δεν έχω πάρει ποτέ κάτι από iherb αλλά έχετε φροντίσει όλες να φτιάξω μια καλή wishlist! :Ρ Μπήκε και αυτό λοιπόν στα υπόψιν! :Ρ

    ReplyDelete
  8. στην επομενη παραγγελια σιγουρα θα το παρω...ολο και μεγαλωνει η λιστα

    ReplyDelete
  9. Έχω ένα δειγματάκι σε toner και απέφευγα να το χρησιμοποιήσω αλλά με κάνεις να θέλω τώρα :)

    ReplyDelete
  10. Απο το review σου φαινεται ενδιαφερον προιον!

    ReplyDelete
  11. θεε μου! σε ακολουθώ σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και ΔΕΝ σε ακολουθούσα στο blog? :Ρ βέβαια ντάξει! δεν ασχολιόμουν τους τελευταίους μήνες! αλλά να μαι ;) η αλήθεια είναι πως βρίσκω περιττό το τόνερ :/ ΑΛΛΑ είδα πως πολλές χρησιμοποιείται ως τόνερ το ανθόνερο. Οπότε και πήρα και ψεκάζω το βράδυ το πρόσωπό μου. Μου αφήνει τόσο απαλό το δέρμα που δε χρειάζεται να βάλω ούτε ενυδατκή :D

    ReplyDelete
  12. Πρέπει να είναι τέλεια!! Ενώ παλιά χρησιμοποιούσα ευλαβικά λοσιόν, από τότε που γνώρισα τα νεράκια χρησιμοποιώ μόνο αυτά, αλλά είναι αλήθεια, η λοσιόν ενυδατώνει κι αυτή με τη σειρά της!! Θα τη δοκιμάσω σίγουρα τη συγκεκριμένη!!

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog!!! ♥